اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه قزوین:

اقدامات عمرانی و آبادانی شهر قزوین ستودنی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه قزوین گفت: اقدامات شهرداری قزوین پیرامون فعالیت‌های عمران و آبادانی صورت گرفته بسیار ستودنی است.

اقدامات عمرانی و آبادانی شهر قزوین ستودنی است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، آیت‌الله هادی باریک‌بین در دیدار با رئیس شورای عالی استان‌های کشور مهدی چمران ایجاد ساخت پروژه‌های مهم در استان را امری مهم دانست و بیان کرد: خوشبختانه با همکاری و همدلی شهرداری و شورای اسلامی استان قزوین این استان در حال پیشرفت بوده و امیدواریم این تلاش‌ها که برای رفاه شهروندان است، ادامه یابد.

امام جمعه قزوین خاطرنشان کرد: شهرداری قزوین توانسته با ساخت پل‌ها و زیرگذرهای فراوان مسئله ترافیک را در این شهر به خوبی مدیریت کند که این مهم جای قدردانی دارد.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه وحدت و همدلی بین مسئولان رمز موفقیت و پیشرفت در کارهاست، اظهار کرد: هر جا که وحدت، همفکری و صمیمیت بین مسئولان هر شهری باشد، قطعا در پیشرفت کارها بسیار تاثیرگذار خواهد بود که خوشبختانه در مجموعه شهرداری و شورای شهر این مسئله مشهود است.

امام جمعه قزوین تصریح کرد: ‌در این استان شهرداری توانمند و اعضای شورای شهر که همه از افراد متخصص و کاردان تشکیل شده به وجود آمده است.

نماینده مقام معظم رهبری در استان و امام‌جمعه قزوین بر همکاری مردم استان با شهرداری و شورای شهر اشاره کرد و افزود: در ساخت پروژه‌های شهری در برخی نقاط استان  شهروندان گاهی مواقع به زحمت دچار می‌شوند، ولی خوشبختانه با صحه صبر خود همکاری خوبی با این دو مجموعه دارند که باید قدردان این مهم باشیم.

باریک‌بین یاد و خاطره سردار رشید اسلام دکتر مصطفی چمران را گرامی داشته و عنوان کرد: این سردار رشید اسلام که یکی از اساتید بارز جهان و کشور محسوب می‌شد با احساس خطر از سوی دشمن احساس وظیفه کرد که باید با دشمن این خاک مقدس مبارزه کند و ما نیز باید امروز قدردان شجاعت و دلاوری‌های این بزرگوار باشیم.

در ابتدای این دیدار نیز مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران به پیشینه شهر قزوین از پیش از انقلاب تاکنون اشاره و اظهار کرد: استان قزوین یکی از استان‌هایی بود که در پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و دفاع مقدس نقش برجسته و ممتازی داشت.

رئیس شورای عالی استان‌های کشور نقش امام جمعه قزوین را پیرامون پیروزی انقلاب اسلامی و حضور رزمندگان قزوین در جبهه‌های حق علیه باطل ستود و بیان کرد: آیت‌الله باریک‌بین یکی از علمای مطرح کشور است و در مبارزه خود با رژیم شاه و در ایام دفاع مقدس با حضور در جبهه‌های حق علیه باطل نقش برجسته‌ای داشته‌اند.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران به تحولات اخیر اشاره و یادآور شد: خوشبختانه مجموعه شهرداری و شورای شهر این استان توانسته در مسائل رفاهی برای شهروندان و ایجاد ساخت بلوارها و پل‌ها و زیرگذرها گام‌های مطلوبی بردارد که این مهم شایسته تقدیر است.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول