اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر اوقاف و امور خیریه لردگان:

مرحله استانی مسابقات قرآن کریم آبان ماه در شهرکرد برگزار می‎شود

خبرگزاری فارس: مدیر اوقاف و امور خیریه شهرستان لردگان از برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآن کریم در آبان ماه سال‌جاری در شهرکرد خبر داد.

مرحله استانی مسابقات قرآن کریم آبان ماه در شهرکرد برگزار می‎شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام سیدنورالدین ضیایی بعدازظهر امروز در برگزاری مرحله شهرستانی سی و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم این سازمان، اظهار داشت: هر‌‌ قدر در عمق قرآن کریم کنکاش و تلاش کنیم به یافته‌ها و مطالب جدیدی دست خواهیم یافت.

وی افزود: گسترش فرهنگ اصیل اسلامی و قرآنی در جامعه امر مهمی است که باید در دستور کار مسئولان قرار گیرد.

ضیایی بر ضرورت نهادینه کردن فرهنگ نماز و قرآن در جامعه تأکید کرد و افزود: روحانیون باید با زبان گویا و مطالعات دقیق در راستای تقویت اعتقادات دینی دانش‌آموزان گام‌های ارزنده‌ای بردارند و دانش‌آموزان را با مفاهیم عالیه قرآن کریم آشنا کنند.

مدیر اوقاف و امور خیریه شهرستان لردگان لازمه ترویج و نهادینه کردن فرهنگ معارف و علوم قرآنی در جامعه را اتخاذ تدابیر و راهبرد منسجم و اصولی دانست و افزود: مسئولان و دستگاه‌های فرهنگی ذیربط برای تحقق این مهم باید بیش از پیش تلاش کنند.

وی با بیان اینکه همه باید تلاش کنند تا نوای نورانی و روحبخش قرآن کریم در جامعه طنین انداز شود، گفت: از این کتاب ارزنده باید به شکل مطلوب و اصولی در راستای خودسازی بهره گرفت.

ضیایی با تأکید بر اینکه قرآن کریم راهگشای زندگی انسان‌ها در تمام اعصار است، گفت: قرآن می‌تواند انسان را به بالاترین مراتب و درجات رهنمون کند.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری مسابقات قرآن کریم در این شهرستان، گفت: در این مسابقات 300 نفر در دو رده سنی شکوفه‌ها و بزرگسالان با هم به رقابت پرداختند.

ضیایی افزود: این مسابقات در رشته‌های حفظ، قرائت، ترتیل و مفاهیم برگزار شد و در هر رشته سه نفر به عنوان نفرات برتر به مرحله استانی راه خواهند یافت.

به گفته وی؛ مرحله استانی این دوره مسابقات در آبان ماه در شهرکرد برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول