اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان:

شمار مشترکان گاز طبیعی در زنجان به 200 هزار مشترک رسید

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان گفت: شمار مشترکان گاز طبیعی در استان زنجان به مرز 200 هزار و 800 مشترک رسید.

شمار مشترکان گاز طبیعی در زنجان به 200 هزار مشترک رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان زنجان، سید سعید عسگریان از اضافه شدن 8 هزار و 738 مشترک جدید به جمع مشترکین گاز طبیعی در شش ماهه نخست امسال خبر داد و گفت: با این میزان پذیرش اشتراک شمار مشترکان گاز طبیعی در استان زنجان به 200 هزار و 798 مشترک رسیده است.

وی با اعلام اینکه 233 هزار و 642 خانوار شهری و روستایی در استان زیر پوشش گاز طبیعی قرار گرفته‌اند، افزود: در حال حاضر 98.1 درصد جمعیت شهری و 40 درصد جمعیت روستایی این استان از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند هستند.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان ارائه هر چه بهتر خدمات به مشترکان گاز طبیعی را از افتخارات و از مهم‌ترین وظایف شرکت گاز استان زنجان دانست و اظهار داشت: با تلاش کارکنان و همکاری و تعامل سازنده مردم شریف و مسئولین استانی و محلی، از ابتدای امسال تا کنون 275 کیلومتر شبکه‌گذاری در استان انجام شده است که با احتساب این میزان، کل شبکه گازرسانی در استان به 3 هزار و 635 کیلومتر رسیده است.

وی با اعلام اینکه در حال حاضر از 19 شهر استان، 15 شهر بهره‌مند از نعمت گاز طبیعی است، به توسعه گازرسانی به مناطق روستایی استان زنجان اشاره و تصریح کرد: در بخش گازرسانی به روستاها نیز از 939 روستای استان، 177 روستا از گاز طبیعی بهره‌مند شده‌اند که 28 مورد آن در شش ماهه امسال به انجام رسیده است.

عسگریان در پایان از برنامه‌ریزی انجام شده برای بهره‌مندی همه شهروندان شهری و 70 درصد جمعیت روستایی استان زنجان از نعمت گاز طبیعی تا پایان سال 92 خبر داد.

انتهای پیام/ع30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول