اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان خبر داد

بهره‏مندی 70 درصدی روستاهای استان سمنان از گاز طبیعی

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان از بهره‏مندی 70 درصد روستاهای استان سمنان از گاز طبیعی خبر داد.

بهره‏مندی 70 درصدی روستاهای استان سمنان از گاز طبیعی

علی‏رضا جراحی امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در سمنان افزود: از این میزان عملکرد، 33 درصد مربوط به دولت‏های نهم و دهم بوده است.

وی گفت: تا قبل از شروع به کار دولت‏های نهم و دهم یعنی تا سال 84 فقط 37 درصد خانوارهای روستایی از نعمت گاز طبیعی بهره‏مند بودند.

مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان افزود: این در حالی است که با روی کار آمدن دولت‏های نهم و دهم این رقم به 70 درصد رسیده است و این نشان از رشد 33 درصد گازرسانی به روستاهای استان دارد که در نوع خود در سرانه کشور کم‏نظیر است.

*تشریح میزان شبکه گاز طبیعی اجرا شده در استان سمنان

مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان همچنین با تشریح عملکرد این شرکت گفت: تاکنون 3 هزار و 575 کیلومتر شبکه گازرسانی در این استان اجرا شده است.

جراحی گفت: تا قبل از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، این استان از نعمت گاز طبیعی بی‏بهره بود و این در صورتی است که تا آغاز فعالیت دولت نهم در سال 84 نیز فقط یک‌هزار و 832 کیلومتر شبکه گازرسانی در این استان اجرا شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان افزود: با شروع به کار دولت‏های نهم و دهم، یک‌هزار و 743 کیلومتر شبکه گازرسانی در این استان اجرا شد.

جراحی ادامه داد: این امر نشان‏دهنده رشد بیش از 95 درصدی اجرای شبکه گازرسانی در طول تصدی دولت‏های نهم و دهم نسبت به قبل از آن و توسعه خدمات شایسته به مردم شریف استان سمنان است.

انتهای پیام/ع20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول