اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره گاز ابهر خبر داد

برخورداری 70 درصدی جمعیت روستایی ابهر از گاز طبیعی

خبرگزاری فارس: رئیس اداره گاز شهرستان ابهر گفت: در حال حاضر 70 درصد از جمعیت ساکن در روستاهای شهرستان ابهر از نعمت گاز برخوردار هستند.

برخورداری 70 درصدی جمعیت روستایی ابهر از گاز طبیعی

به گزارش خبرگزاری فارس از ابهر، عزت‌الله تاتی در جمع مسئولان این شهرستان با بیان اینکه میانگین جمعیت استفاده‌کننده از گاز در کشور 52 درصد و در استان زنجان 36 درصد است، اظهار داشت: در حال حاضر 71 درصد از جمعیت ساکن در روستاهای شهرستان ابهر از نعمت گاز برخوردار هستند.

وی افزود: این آمار با افتتاح دو پروژه در نظر گرفته برای هفته دولت به 74 درصد افزایش پیدا می‌کند.

رئیس اداره گاز شهرستان ابهر تصریح کرد: در صورت اتمام 12 پروژه گازرسانی دیگر تا پایان سال، پوشش روستایی به بالای 85 درصد خواهد رسید.

وی با بیان اینکه پروژه گازرسانی به سه روستا نیز به مناقصه گذاشته شده است، گفت: تا 15 شهریور ماه پیمانکار این پروژه‌ها نیز مشخص می‌شود.

تاتی افزود: امیدوار هستیم که پروژه گازرسانی به این روستا نیز تا پایان دولت دهم به اتمام برسد که در صورت تحقق این مهم، پوشش جمعیت روستایی در شهرستان ابهر به 88 درصد می‌رسد.

وی در ادامه با بیان اینکه برای ایستگاه اصلی شهر ابهر نزدیک به 2 میلیارد تومان هزینه شده است، عنوان داشت: ایستگاه قبلی 30 هزار متر مکعب بود.

رئیس اداره گاز شهرستان ابهر تصریح کرد: در حال حاضر این میزان 100 هزار متر مکعب است و تا 25 سال آینده جوابگوی شهر ابهر خواهد بود.

وی با بیان اینکه پیش از این گاز ابهر از یک نقطه تامین می‌شد، گفت: در حال حاضر و با اقدامات صورت گرفته گاز ابهر از دو مسیر تامین می‌شود و مسیر سوم نیز پیشنهاد داده شده که تا سه ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

تاتی افزود: علاوه بر این مسئله، مسیر چهارم تامین گاز شهر ابهر در حال طراحی است.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول