اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان‌شرقی خبر داد

بهره‌مندی 1300 روستای آذربایجان‌شرقی از گاز طبیعی

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان‌شرقی به تداوم عملیات گازرسانی در 268 روستای استان اشاره کرد و گفت: تعداد روستاهای گازدار، در مرحله اجرا و آماده انتخاب پیمانکار به ‌هزار و 307 مورد خواهد رسید.

بهره‌مندی 1300 روستای آذربایجان‌شرقی از گاز طبیعی

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، ولی‌الله دینی پیش از ظهر امروز در جمع کارکنان شرکت گاز استان اظهار کرد: هم‌اکنون 104 طرح گازرسانی در قالب پروژه‌های اجرایی با اعتباری بالغ بر 960 میلیارد ریال در سطح استان فعال است.

وی به تداوم عملیات گازرسانی در 268 روستای استان اشاره داشت و افزود: 85 روستای دیگر استان در مرحله انتخاب پیمانکار برای اجرای عملیات گازرسانی هستند که در مجموع تعداد روستاهای گازدار، در مرحله اجرا و آماده انتخاب پیمانکار به هزار و 307 مورد خواهد رسید.

دینی متراژ شبکه گاز اجرا شده در بخش‌های مختلف را 515 کیلومتر دانست و ادامه داد: در سال‌جاری 19 هزار و 950 مشترک جدید به شمار مشترکان گاز طبیعی افزوده شده است.

دینی با اشاره به سایر پروژه‌های گازرسانی در بخش‌های زیرساختی استان تصریح کرد: با گازدار کردن 96 واحد صنعتی و اشتراک‌پذیری از 66 مصرف‌کننده عمده گاز در سال‌جاری، زمینه تقویت چرخه تولیدی و صنعتی و ارتقای محصولات و به تبع آن توسعه پایدار در استان فراهم شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به آمار گازرسانی به پروژه‌های مسکن مهر اشاره کرد و گفت: تاکنون حدود پنج هزار مشترک مسکن مهر در استان با اجرای بیش از 112 کیلومتر شبکه گاز در اقطار مختلف از گاز طبیعی بهره‌مند شده‌اند.

دینی با اشاره به آغاز فصول سرد سال و لزوم توجه هر چه بیشتر مشترکان به ایمنی و رعایت اعتدال در مصرف گاز اعلام کرد: با بهره‌گیری از پیام‌های ایمنی و مصرف بهینه گاز ضمن حفظ جان عزیزان و کاهش هزینه‌های جاری خانوار، همیار شرکت گاز در رشد و آبادانی استان و تحقق توسعه پایدار خواهند بود.

مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان‌شرقی یادآور شد: شماره 194 پست‌های امدادی به طور شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به سئوالات مردم هستند و امید است با مشارکت و همیاری مشترکان گاز و تلاش کارکنان خدوم شرکت گاز استان زمستان بی‌خطر و توأم با جریان مستمر گاز در انتظار مردم باشد.

انتهای پیام/صا20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول