اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت گاز استان قم:

2000 واحد صنعتی در استان قم از گاز طبیعی برخوردار هستند

خبرگزاری فارس: مدیر عامل شرکت گاز استان قم گفت: در حال حاضر 2 هزار واحد صنعتی در استان قم از گاز طبیعی برخوردار هستند که این آمار در مقایسه با قبل از دولت نهم، 10 برابر افزایش داشته است.

2000 واحد صنعتی در استان قم از گاز طبیعی برخوردار هستند

هوشنگ محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به دستاوردهای شرکت گاز استان قم در زمینه گازرسانی به صنایع اظهار کرد: این شرکت توانسته پوشش کاملی در حوزه استفاده از گاز طبیعی در شهرک‌های صنعتی استان قم ایجاد کند.

وی با اشاره به تعامل شرکت گاز و شرکت شهرک‌های صنعتی عنوان کرد: در استان قم حدود 10 شهرک صنعتی وجود دارد که شهرک‌های شکوهیه، سلفچگان و محمودآباد از آن جمله هستند.

مدیرعامل شرکت گاز استان قم ادامه داد: این شهرک‌ها هر روز در حال گسترش هستند و شرکت گاز استان قم نیز به موازات این توسعه تلاش می‌کند تا زیرساخت‌های خود را برای بهره‌مندی از گاز طبیعی توسعه دهد.

وی با اشاره به اینکه برخی صنایع خارج از شهرک‌های صنعتی و در محورهای مواصلاتی به وجود آمده‌اند ابراز کرد: برای بهره‌مندی این صنایع از گاز طبیعی نیز برنامه‌ریزی‌هایی صورت گرفته است.

محمدی گفت: تعدادی شهرک صنعتی نیز توسط شرکت شهرک‌های صنعتی در دست ساخت است که گازرسانی به آنان نیز در دستور کار قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه 97 درصد صنایع استان قم از گاز طبیعی استفاده می‌کنند خاطر نشان کرد: در حال حاضر حدود دو هزار واحد صنعتی در استان قم از گاز طبیعی برخوردار هستند.

مدیرعامل شرکت گاز استان قم عنوان داشت: قبل از دولت نهم تنها 260 واحد صنعتی در استان قم از گاز طبیعی استفاده می‌کردند.

وی ادامه داد: در سال 91 تعداد واحدهایی که از گاز طبیعی برخوردار هستند، نسبت به سال 84 تقریباً 10 برابر شده است.

محمدی با اشاره به تأثیر گازرسانی در روند رشد صنایع در استان قم اظهار داشت: یکی از موضوعاتی که در این زمینه اهمیت دارد، تأثیر این گازرسانی بر سلامت محیط زیست است.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول