اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت گاز چهارمحال و بختیاری خبر داد

برخورداری 75 درصد روستاهای چهارمحال و بختیاری از نعمت گاز طبیعی

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت گاز چهارمحال و بختیاری گفت: در حال حاضر 75 درصد از جمعیت روستایی این استان تحت پوشش گاز طبیعی قرار دارند.

برخورداری 75 درصد روستاهای چهارمحال و بختیاری از نعمت گاز طبیعی

اسماعیل هیبتیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: در حال حاضر افزون بر 31 شهر از مجموع شهرهای این استان از خدمات گاز طبیعی بهره‌مند هستند.

وی تعداد روستاهای تحت پوشش گاز طبیعی این استان را 338 روستا اعلام کرد و گفت: تاکنون 217 هزار و 525 مشترک در قالب 211 هزار و 278 خانوار از خدمات شرکت گاز این استان استفاده می‌کنند.

هیبتیان ادامه داد: از این تعداد 49 روستا در شهرکرد، 40 روستا در بروجن، 18 روستا در فارسان، 134 روستا در لردگان، 30 روستا در کیار و 150 روستا در شهرستان کوهرنگ مستقر هستند.

مدیرعامل شرکت گاز چهارمحال و بختیاری تعداد مشترکان گاز روستایی را 65 هزار و 481 خانوار برشمرد و گفت: تاکنون 56 هزار و 207 انشعاب گاز بین روستائیان این استان توزیع می‌شود.

وی طول شبکه‌گذاری گاز روستایی را 2 میلیون و 190 هزار کیلومتر اعلام و اضافه کرد: در حال حاضر 75 درصد از جمعیت روستایی این استان تحت پوشش گاز طبیعی قرار دارند.

هیبتیان ادامه داد: در حال حاضر 24 شهرک‌ و نواحی صنعتی از نعمت گاز سراسری برخوردار هستند.

وی تعداد مشترکان صنعتی و کشاورزی گاز این استان را 792 مشترک اعلام کرد و افزود: تاکنون 472 هزار و 84 کیلومتر خطوط انتقال گاز در سطح استان لوله‌گذاری شده است.

انتهای پیام/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول