اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گمیشان خبر داد

بهره‎مندی تمام روستاهای مرزی گمیشان از نعمت گاز طبیعی

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان گمیشان گفت: خوشبختانه تمام روستاهای مرزی این شهرستان از نعمت گاز طبیعی برخوردار شده‎اند.

بهره‎مندی تمام روستاهای مرزی گمیشان از نعمت گاز طبیعی

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان قربانعلی بابایی عصر امروز با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر همچنین هفته دولت اظهار ‎داشت: با گازرسانی به دو روستای گمیشان که تقریبا از دهه ‎فجر به صورت نیمه‎تمام مانده بود تمام روستاهای گمیشان از نعمت گاز طبیعی بهره‎مند شدند.

وی از افتتاح جاده‎های بین مزارع برای کشاورزان در هفته دولت خبر داد و اذعان کرد: جاده ساحلی تحت عنوان جاده سلامت نامیده شده که نزدیک به 40 کیلومتر ساحل دارد و تنها شهری است که وصل به دریاست و به لحاظ اینکه فضایی برای مسافران و شهروندان در استفاده از دریا وجود نداشت به ساخت سازه در این مکان اقدام شده است.

فرماندار گمیشان اضافه کرد: اعتبارات بیشتری برای ساماندهی سواحل نیاز است تا ان‌شاءالله برای سال آینده جذب مسافر را در این مکان داشته باشیم تا مردم نیز از مزیت‎ها و قابلیت‎های این مکان تفریحی استفاده کنند.

بابایی در خصوص پروژه شهرک صنعتی گمیشان یادآور شد: خوشبختانه آغاز کلنگ‎زنی شهرک صنعتی گمیشان با نگاه تخصصی شیلاتی به انجام رسید.

وی با بیان اینکه شهرستان گمیشان تقریبا چهار هزار هکتار سایت میگو دارد خاطر نشان کرد: برای بسته‎بندی میگو نیاز بود تا شهرکی در نزدیکی این سایت کلنگ‎زنی و اجرایی شود که جذب سرمایه‎گذار در این زمینه نیز داشته‎ایم.

فرماندار گمیشان ابراز امیدواری کرد: در آینده‎ای نه چندان دور شاهد بهره‎برداری این شهرک صنعتی خواهیم بود تا گمیشان به قطب اقتصادی استان تبدیل شود.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول