اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته دولت صورت گرفت

بهره‌مندی 3 هزار خانوار مسکن مهر مرند از نعمت گاز طبیعی

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان‌شرقی از بهره‌مندی 3 هزار خانوار مسکن مهر مرند از نعمت گاز طبیعی همزمان با هفته دولت خبر داد.

بهره‌مندی 3 هزار خانوار مسکن مهر مرند از نعمت گاز طبیعی

به گزارش خبرگزاری فارس از مرند، ولی‌الله دینی بعدازظهر امروز در آیین بهره‌برداری از پروژه گازرسانی به مسکن مهر شهرستان مرند ضمن گرامیداشت هفته دولت و ارائه گزارشی از عملکرد گازرسانی در شهرستان مرند اظهار کرد: پروژه گازرسانی به مسکن مهر مرند با اعتباری بالغ بر7 میلیارد ریال و زیرپوشش قرار دادن 3000 خانوار اجرا شده است.

وی با اشاره به روال معمول گازرسانی به پروژه‌های مسکونی افزود: تامین گاز شهرک‌های مسکونی معمولاً پس از پیشرفت 60 تا 70 درصدی پروژه‌ها صورت می‌پذیرد ولی در شهرک میلاد مرند به دلیل وجود پروژه‌های مسکن مهر ابتدا زیرساخت‌های انرژی در منطقه فراهم شده که این امر زمینه‌ساز ایجاد شرایط و فضای لازم به منظور بهبود شرایط سکونتی و ارتقای خدمت‌رسانی به مردم از طریق دسترسی آسان و برخورداری از نعمت الهی گاز در کمترین زمان ممکن را شده است.

وی متراژ شبکه اجرا شده برای این پروژه را 11 کیلومتر اعلام کرد و ادامه داد: شهرستان مرند از نظر گازرسانی رتبه بالایی را در استان به خود اختصاص داده بطوریکه تمام شهرها و 95 درصد خانوار روستایی آن هم‌اکنون از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند هستند.

دینی با اشاره به سایر پروژه‌های در دست اجرای این شهرستان تصریح کرد: هم‌اکنون چندین پروژه گازرسانی به حجم قرارداد بالغ بر 110 میلیارد ریال در شهرستان مرند فعال است که با اتمام این پروژه‌ها زمینه بهره‌مندی خانوار روستایی به 98 درصد افزایش خواهد یافت.

وی اظهار کرد: با توجه به بهره‌مندی غالب مردم این شهرستان از نعمت گاز طبیعی، اصلی‌ترین حوزه گازرسانی در شهرستان مرند بخش‌های صنعتی و تولیدی خواهد بود و این شرکت آمادگی دارد نسبت به واگذاری انشعاب گاز به متقاضیان به منظور فراهم کردن زیرساخت‌های اشتغال پایدار اقدام کند.

مدیر عامل شرکت گاز استان آذربایجان‌شرقی خاطرنشان کرد: با همکاری و مشارکت مردم و مسئولان زمینه خدمت‌رسانی و رشد و توسعه اقتصادی از طریق توجه ویژه به بخش‌های کشاورزی و تولیدی و صنعتی این شهرستان فراهم شود.

انتهای پیام/‌ش20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول