اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سقز اعلام کرد

برخورداری 12 روستای بخش زیویه از گاز طبیعی

خبرگزاری فارس: فرماندار سقز گفت: تا پایان سال‌جاری روستاهای برخوردار از گاز طبیعی در بخش زیویه این شهرستان به 12 روستا می‌رسد.

برخورداری 12 روستای بخش زیویه از گاز طبیعی

به گزارش خبرگزاری فارس از سقز، نادر فخری صبح امروز در جمع مردم دهستان سنته اظهار کرد: در سایه پیروزی انقلاب اسلامی و تلاش مسئولان امروز دورترین نقطه این شهرستان از بسیاری از امکانات رفاهی بهره‌مند هستند و تلاش برای رفع محرومیت همچنان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه دولت در سال کاری جاری تنها در این بخش و شهر صاحب بالغ بر 120 میلیارد ریال هزینه خواهد کرد، افزود: امروز فضای کار برای تمام خدمتگزاران به مردم مهیا شده است و باید به بهترین شکل ممکن از این ظرفیت استفاده کرد.

فرماندار سقز قانون‌گرایی و خدمت به مردم را مهم‌ترین وظیفه یک مسئول و مدیر دلسوز دانست و گفت: بر این اساس باید همه برای رونق کار و پیشه و ایجاد اشتغال برای طبقات مختلف مردم جامعه تلاش کنیم.

وی یکی از دغدغه‌های مسئولان نظام مقدس اسلامی به ویژه رهبر معظم انقلاب اسلامی را اشتغال برای طبقات مختلف مردم دانست و بر همکاری مسئولان برای اجرایی کردن این امر مهم تاکید کرد.

فخری در ادامه از تاسیس چهارمین بخشداری در سقز در چند روز آینده با مرکزیت دهستان سنته با نام بخشداری امام خبر داد.

نماینده مردم شهرستان‌های سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی هم با تقدیر از خدمات نظام مقدس اسلامی در شهرستان سقز، گفت: در این شهرستان علی‌رغم انجام این همه کار باز شاهد بعضی کاستی‌ها هستیم که امیدواریم با همکاری و همدلی فرماندار جدید شهرستان با توجه به کارنامه درخشانشان کاستی‌ها به حداقل برسد.

محسن بیگلری به ظرفیت‌های کشاورزی و معدنی شهرستان سقز اشاره کرد و گفت: باید با همکاری و همدلی مردم و مسئولان برای فعال کردن این دو بخش مهم تلاش کرد.

وی در ادامه اظهار داشت: امروز به برکت نظام مقدس اسلامی ایران اعتبارات زیادی به این شهرستان اختصاص داده شده، اما با توجه به حجم بالای کار این اعتبارات باید افزایش یابد.

انتهای پیام/صا30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول