اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار آوج:

امنیت در جذب سرمایه‌گذار مهم است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان آوج گفت: امنیت در جذب سرمایه‌گذار مهم و اساسی بوده و نیروی انتظامی که شاخصه اصلی آن تکیه بر سرمایه اجتماعی است به خوبی در این راستا گام برداشته است.

امنیت در جذب سرمایه‌گذار مهم است

سیدعبد‌الله موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آوج با اشاره به اینکه نیاز به امنیت و آرامش پایدار نیاز ضروری و بسیار مهم جوامع مختلف برای دست‌یابی به رشد و توسعه است، اظهار کرد: وجود فضای آرام و بدون دغدغه موجب این می‌شود که اشتیاق سرمایه‌گذاران برای حضور و فعالیت هرچه بهتر در عرصه‌های متنوع اقتصادی بیشتر شود.

فرماندار شهرستان آوج اضافه کرد: تأمین مقوله امنیت و نظم در شهر از جمله کار‌هایی است که شهروندان باید به کمک نیروی انتظامی در پی تحقق آن باشند.

وی با بیان اینکه نقش و جایگاه این نیرو در بین مردم بسیار ویژه است، تصریح کرد: مردمی بودن و تکیه بر سرمایه اجتماعی مهم‌ترین عامل موفقیت و پیشرفت نیروی انتظامی است.

فرماندار شهرستان آوج ادامه داد: تلاش برای رسیدن به اهداف بلند‌مدت در کشور مستلزم این است که مردم با نهاد‌های مرتبط تعامل و همکاری خود را افزایش داده و تقویت کنند.

موسوی بیان کرد: توجه به زیرساخت‌های امنیت پایدار نیز از جمله مسائلی است که باید با نگاهی عمیق‌تر به آن در جامعه پرداخته شود.

وی با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته در این شهرستان در راستای ایجاد فرصت‌های مناسب سرمایه‌گذاری عنوان کرد: این مهم لازم است که بیش از پیش در آوج تقویت شود.

فرماندار شهرستان آوج بیان کرد: تداوم اجرای طرح‌های سازندگی در شهرستان آوج با همت مسئولان و شهروندان تاکنون محقق شده است.

موسوی اضافه کرد: خدماتی که از سوی ادارات و نهاد‌های مختلف به شهروندان ارائه می‌شود باید کارآمد و تسریع‌ یافته‌تر باشد.

وی با با اشاره به لزوم انتشار صحیح برنامه‌ها و اطلاع‌رسانی مطلوب به شهروندان پیرامون فعالیت‌های ادارات عنوان کرد: امروز ضرورت انعکاس دستاورد‌ها و فعالیت‌های مختلف دولت برای مردم در جامعه بسیار ویژه است.

فرماندار شهرستان آوج ادامه داد: استمرار حرکت‌های سازندگی و جهادی در کشور بیانگر عزم و جدیت ویژه جوانان و نوجوانان نخبه کشور است.

موسوی اضافه کرد: پیشرفت پروژه‌های عمرانی در این شهرستان رشد خوبی را تجربه کرده است.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول