اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی قم:

تحقق امنیت پایدار در گرو همکاری مردم با پلیس است

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان قم با اشاره به اینکه باید در کشور امنیت پایدار در همه بخش‌ها لحاظ شود گفت: برای اینکه بتوانیم در کشور امنیت پایدار را محقق کنیم نیازمند همراهی و مشارکت مردم هستیم.

تحقق امنیت پایدار در گرو همکاری مردم با پلیس است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم سردار کاظم مجتبایی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه قم با اشاره به فعالیت‌های نیروی انتظامی در زمینه کاهش جرم و تصادفات گفت: در نیمه نخست امسال در بخش تصادفات شاهد کاهش 9 درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته بوده‌ایم و این مهم به مدد تلاش و کوشش همکاران ما و البته همراهی مردم در رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی محقق شده است.

وی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی در زمینه جلب اعتماد و رضایت هر چه بیشتر مردم توانسته است به موفقیت‌های ارزشمندی دست یابد اضافه کرد: در دیدارهایی که با مراجع عظام تقلید داشته‌ایم از رهنمودهای ایشان بهره‌مند شده و این رهنمودها را در برنامه‌ها و فعالیت‌های خود به کار می‌بندیم.

فرمانده انتظامی استان قم با اشاره به اجرای برنامه‌های مختلف به مناسبت فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی خاطر نشان کرد: در هفته نیروی انتظامی در استان قم موفق به اجرای بیش از 70 برنامه مختلف شدیم.

وی با اشاره به اینکه این برنامه‌ها در عرصه‌های فرهنگی، تبلیغی، عملیاتی و ترافیکی انجام شده است گفت: یکی از مهم‌ترین رویکردهای نیروی انتظامی توجه جدی به سرمایه‌های اجتماعی است و ما این برنامه را با جدیت دنبال می‌کنیم.

مجتبایی با اشاره به اینکه باید در کشور امنیت پایدار در همه بخش‌ها لحاظ شود افزود: برای اینکه بتوانیم در کشور امنیت پایدار را محقق کنیم نیازمند همراهی و مشارکت مردم هستیم.

وی با اشاره به اینکه همکاری و همیاری مردم با نیروی انتظامی آثار بسیار خوبی به دنبال دارد، گفت: با تلاش پرسنل نیروی انتظامی و البته همراهی مردم موفق شدیم در یک سال گذشته شاهد کاهش سه تا 86 درصدی در وقوع جرائم باشیم.

فرمانده انتظامی استان قم بیان کرد: نیروی انتظامی قم موفق شده است که در حوزه‌های انتظامی، اخلاقی، عملیاتی و ترافیکی در یک سال گذشته 665 هزار عملیات را انجام دهد.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول