اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری:

ورزشکاران چهارمحال و بختیاری کتابخانه تخصصی دارند

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: در حال حاضر این سازمان دارای یک باب کتابخانه تخصصی ویژه ورزشکاران در مرکز استان است.

ورزشکاران چهارمحال و بختیاری کتابخانه تخصصی دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، محمود شمسی‌پور بعدازظهر امروز در دیدار با مدیرکل کتابخانه‌های عمومی این استان، اظهار داشت: در حال حاضر این سازمان دارای یک باب کتابخانه تخصصی ویژه ورزشکاران در مرکز استان است، و در صورت داشتن شرایط لازم برای مشارکتی کردن کتابخانه، اقدامات لازم انجام خواهد گرفت.

وی با استقبال از پیشنهادات مدیرکل کتابخانه‌های عمومی در راستای ترویج فرهنگ کتابخوانی، گفت: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در راستای کتاب و کتاب‌خوانی، این اداره کل در نظر دارد طیف گسترده ورزشکاران را به کتاب و مطالعه سوق دهد.

شمسی‌پور با اشاره به اهمیت کتاب و کتابخوانی، اظهار کرد: باید با نهادینه کردن عادت به مطالعه در تمامی تفکرات و اندیشه‌ها اقدام کرده و شور، شوق و عشق به کتاب و کتاب‌خوانی در جامعه استمرار داشته باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری کتاب را دریچه‌ای به سوی جهان شگفت‌انگیز علم برشمرد و گفت: مطالعه راهی بسیار ساده و عملی برای پرورش استعدادهای خدادادی انسان و آموزش علوم و فنون بوده که او را در مسیر رشد و تکامل راهنمایی می‌کند.

وی با تاکید بر ضرورت برنامه‌ریزی و تلاش برای ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی، گفت: گسترش فرهنگ کتاب‌خوانی نیازمند برنامه‌ریزی مدون است.

شمسی‌پور با بیان اینکه کتاب‌خوانی باید به یک عادت همیشگی در مردم به ویژه جوانان تبدیل شود، افزود: باید از تمامی ظرفیت‌ها از جمله کتاب‌خوانی در این راستا استفاده شود.

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری با تاکید بر ضرورت ارائه راه‌کارهای جدی و عملی در راستای نهادینه کردن فرهنگ کتاب‌خوانی در جامعه، تصریح کرد: نخستین قدم در راستای نهادینه کردن این فرهنگ اهتمام جدی خانواده‌ها در تشویق و ترغیب فرزندان خود به خرید و مطالعه کتاب است.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول