اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت سالروز سفر مقام معظم رهبری صورت گرفت

برگزاری مسابقه‌های فرهنگی ورزشی در دانشگاه‌های کرمانشاه

خبرگزاری فارس: مسابقات فرهنگی ورزشی دانشگاه‌های استان به مناسبت سالروز سفر رهبری به استان از 15 مهر تا 21 در حال برگزاری است.

برگزاری مسابقه‌های فرهنگی ورزشی در دانشگاه‌های کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، شهریار عباسیان عصر امروز در محل برگزاری مسابقات دو همگانی دانشجویان در پل ولایت اظهار کرد: مسابقات فرهنگی ورزشی دانشگاه‌های استان که به مناسبت سالروز سفر مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه به میزبانی دانشگاه رازی کرمانشاه در حال برگزاری است با حضور تیم‌های منتخب دانشجویی دانشگاه‌های استان و در بین دانشگاه‌های رازی، صنعتی کرمانشاه، علوم پزشکی، آزاد اسلامی، پیام‌نور و دانشگاه جامع علمی و کاربردی از 15 مهرماه شروع شده و هم‌اکنون نیز در حال برگزاری است.

عباسیان تصریح کرد: در این مسابقات هم به جنبه تخصصی و هم به جنبه همگانی ورزش توجه شده است به‌ طوری که در مسابقات والیبال، فوتسال و شنا فقط تیم‌های منتخب دانشجویی دانشگاه‌ها شرکت دارند و از این نظر سطح مسابقات نیز بالا است.

مدیر تربیت بدنی دانشگاه رازی کرمانشاه خاطرنشان کرد: برگزیدگان این مسابقات در منتخبان تیم‌های استانی ورزش‌های دانشجویی قرار خواهند گرفت.

وی گفت: کوهپیمایی دانشجویان نیز 20 مهرماه با حضور دانشگاه‌های مختلف از محل سخنرانی مقام معظم رهبری در دانشگاه (مزار شهدای گمنام دانشگاه) به‌سوی مزار شهدای گمنام پارک کوهستان صورت می‌پذیرد.

این مسابقات در رشته‌های والیبال، فوتسال، طناب‌کشی، شنا، دو همگانی، کوهپیمایی و دوچرخه‌سواری برگزار می‌شود و مسابقات دوچرخه‌سواری روز جمعه از میدان نماز تا مزار شهدای گمنام دانشگاه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/‌ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول