اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با جذب جوانان به سوی مطالعه و ورزش

ناهنجاری‌های حواشی مسابقات ورزشی کاهش می‌یابد

خبرگزاری فارس: مدیرکل کتابخانه‌های عمومی چهارمحال و بختیاری گفت: با جذب جوانان به سوی مطالعه و ورزش، ناهنجاری‌های حواشی مسابقات ورزشی درصد قابل ملاحظه‌ای کاهش خواهد یافت.

ناهنجاری‌های حواشی مسابقات ورزشی کاهش می‌یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، بهروز صادقی بعدازظهر امروز در دیدار با مدیرکل ورزش و جوانان این استان، اظهار داشت: اگر مقوله کتاب و کتاب‌خوانی را با ورزش گره بزنیم شاهد پیشرفت‌های چشمگیر جوانان در عرصه‌های ورزشی، فرهنگی و علمی خواهیم بود.

وی با اشاره به تبلیغ و ترویج کتاب‌خوانی در محیط‌های ورزشی، گفت: با جذب جوانان به سوی مطالعه و ورزش، ناهنجاری‌های حواشی مسابقات ورزشی درصد قابل ملاحظه‌ای کاهش خواهد یافت.

صادقی از عضویت پرسنل اداره ورزش و جوانان در کتابخانه‌های عمومی این استان خبر داد و گفت: در صورت مشارکتی شدن کتابخانه اداره ورزش و جوانان، این اداره کل منابع و خدمات لازم را ارائه می‌کند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی چهارمحال و بختیاری با تأکید بر ضرورت نهادینه کردن فرهنگ مطالعه در جامعه تأکید کرد و گفت: کتاب در فرهنگ عمومی جامعه ما دچار مهجوریت بوده و با وجود تبلیغات فراوانی که در این زمینه صورت می‌گیرد اما هنوز نقش خود را به درستی در میان افراد پیدا نکرده است.

وی با بیان اینکه نهادینه سازی فرهنگ مطالعه نیازمند سرمایه‌گذاری است، گفت: تولید فکر و اندیشه با نهادینه کردن فرهنگ مطالعه مفید تحقق می‌یابد، که این مهم همواره از تاکیدات مقام معظم رهبری بوده است.

صادقی با تأکید بر اینکه گام برداشتن در راستای نهضت مطالعه مفید سرلوحه فعالیت‌ها و اهداف این اداره کل است، گفت: برای دستیابی به این مهم نیازمند حمایت و پشتیبانی مسئولان در دستگاه‌ها و ادارات مختلف هستیم.

وی نهضت مطالعه مفید را جزو دغدغه‌های اصلی دوستداران علم، فرهنگ، ادب و پژوهش برشمرد و گفت: این مهم با همفکری تمامی دستگاه‌های مربوطه محقق می‌شود.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول