اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان ورامین:

خواهان حمایت همه‌جانبه فرماندار در ورزش هستیم

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین در دیدار با فرماندار به ارائه برنامه‌های پیش روی این اداره پرداخت و خواهان حمایت همه‌جانبه از سوی عالی‌ترین مرجع اجرایی شهرستان شد.

خواهان حمایت همه‌جانبه فرماندار در ورزش هستیم

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، محسن حسینی در این دیدار ضمن اشاره به نقش مهم فرماندار در پیشبرد اهداف ورزش گفت: امیدوارم فرماندار شهرستان ورامین همچون گذشته با هدایت و حمایت‌های همه‌جانبه خود نقش مهمی در پیشبرد اهداف تدوین شده ورزش ورامین ایفا کند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین افزود: ورزش به جهت دربرگیری اقشار مختلف مردم دارای جایگاه مهمی در جامعه است که می‌توان با کمک مسئولان ضمن جهت‌دهی به سلامت جسمی و روانی افراد، زمینه را برای قهرمان‌پروری مهیا کرد.

وی ادامه داد: قبل از ورود به ورامین و تصدی مسئولیت ورزش در رایزنی با برخی از افراد آشنا به منطقه، توانمندی فرماندار در بحث ورزش از سوی آنان یادآوری شد و بنده نیز به جهت همین امر و وجود زمینه‌های لازم در راستای پیشرفت ورزش، موافقت خود را برای حضور در ورامین اعلام داشتم.

حسینی تصریح کرد: خوشحالم در منطقه‌ای به خدمت‌رسانی مشغولم که شهر شهیدان 15 خرداد نامیده می‌شود و مسئولان دلسوزی دارد که می‌توان با کمک آنان به اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی جامه عمل پوشاند.

رئیس اداره ورزش و جوانان اذعان داشت: با تمام توان در خدمت ورزش خواهم بود و امیدوارم با کمک پیشکسوتان و دلسوزان ورزش نام ورامین را در کشور طنین‌انداز کنیم.

انتهای پیام/ب30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول