اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت رئیسه فراکسیون ورزش مجلس:

مدیریت حاکم بر ورزش از فرصت به دست آمده استفاده مطلوب کند

خبرگزاری فارس: عضو هیئت رئیسه فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی گفت: مدیریت حاکم بر ورزش از فرصت به دست آمده استفاده مطلوب کند.

مدیریت حاکم بر ورزش از فرصت به دست آمده استفاده مطلوب کند

حسین گروسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهریار درباره عدم طرح استیضاح وزیر ورزش گفت: همان طور که رئیس مجلس تاکید کرد، نمایندگان به دلیل شرایط خاص کشور از استیضاح وزیر صرفه‌ نظر کردند.

وی تصریح کرد: این امر به صورت موقتی است تا شرایط اقتصادی کشور ثبات و آرامش خود را باز یابد و به طور قطع اگر مدیریت حاکم بر ورزش از فرصتی که مجلس به وی داد استفاده مطلوب را برای رفع اشکالات نکند، مجدداً طرح استیضاح وزیر ورزش را به جریان می‌اندازیم.

* نمایندگان به دلیل شرایط خاص اقتصادی از استیضاح وزیر ورزش صرف نظر کردند

نماینده مردم شهریار در خانه ملت تاکید کرد: علت اصلی انصراف تعدادی از امضاکنندگان طرح استیضاح محمد عباسی، شرایط خاص کشور به ویژه در حوزه اقتصادی بود.

گروسی گفت: تعدادی از نمایندگان با مراجعه به استیضاح کنندگان تاکید می‌کردند که اگر این استیضاح انجام شود، ممکن است مردم احساس کنند که مجلس به مشکلات و نیازهای اصلی و فوری آنها بی توجه است.

وی بیان داشت: به همین دلیل اکثر امضا کنندگان استیضاح وزیر ورزش با این توجیه موافقت کرده و به صورت موقت از تصمیم خود صرف نظر کردند.

عضو هیئت رئیسه فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی ادامه داد: امید ما این است که مدیران وزارت ورزش و جوانان از این فرصتی که نمایندگان به آنها دادند استفاده کرده و مشکلات و نواقص را برطرف کنند.

گروسی در پایان اذعان داشت: امیدواریم دیگر نیاز به طرح مجدد استیضاح وزیر آقای عباسی نباشد و بتوانیم با همکاری و تعامل بیشتر میان مجلس و وزارتخانه فوق به ورزش کشور خدمت کنیم.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول