اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان ورامین:

باید جوانان بیشتری به ورزش در ورامین جذب شوند

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان ورامین با اشاره به جایگاه ورزش در سلامتی جسم و روح انسان‌ها گفت: باید جوانان بیشتری به ورزش در ورامین جذب شوند تا شهری پویا و بانشاط‌تر داشته باشیم.

باید جوانان بیشتری به ورزش در ورامین جذب شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، ساعاتی پیش محسن حسینی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین با محسن منصوری فرماندار این شهرستان دیدار کرد.

منصوری ضمن ابراز خرسندی از حضور فرد با تجربه‌ای در راس ورزش ورامین اظهار داشت: امیدوارم با بهره‌گیری از توانمندی و تجربیات بدست آمده بتوانید ورزش ورامین را به سرمنزل مقصود هدایت کنید.

فرماندار شهرستان ورامین در ادامه عنوان کرد: چندین اداره وجود دارند که به صورت شخصی علاقه دارم بیش از توان و مسئولیتم در بحث پیشبرد اهداف در آن ورود کنم که یکی از این نهادها، اداره ورزش است.

وی تصریح کرد: با توجه به در برگیری اقشار مختلف مردم از کودک گرفته تا افراد مسن در هر دو بخش بانوان و آقایان، باید تمام نگاه‌ها و توانمندی‌ها برای اجابت خواسته‌ها به کار گرفته شود تا علاوه بر تضمین سلامتی، راه برای قهرمان‌پروری و شناسایی استعدادهای ورزشی مهیا شود.

منصوری در پایان خاطرنشان کرد: به جهت علاقه‌ام به ورزش این آمادگی وجود دارد تا در صورت نیاز با حضور در جلسات و نشست با اهالی ورزش به صورت مشترک با شناسایی معضل و خواسته‌های آنان راه را برای پیشرفت هموار کنیم.

انتهای پیام/ب30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول