اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پیشکسوت جودو:

ورزش جودو در ورامین می‌تواند سرآمد رشته‌های دیگر باشد

خبرگزاری فارس: پیشکسوت ارزشی جودو گفت: ورزش ورامین با پتانسیل‌های موجود دارای جایگاه ثابتی در کشور بوده که این روند تا به امروز ادامه داشته، ولی به جهت عدم وجود امکانات کافی این روند تا حدودی متزلزل شده است.

ورزش جودو در ورامین می‌تواند سرآمد رشته‌های دیگر باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، استفاده از افراد کار بلد، باتجربه و دلسوز می‌تواند تا حد زیادی ضعف امکانات را پوشش دهد که یکی از این افراد مربی پیشکسوت جودو شهرستان ورامین است که سال‌های متمادی با پرورش ورزشکاران مختلف سعی کرده نام ورامین را در سطح کشور زنده نگه دارد.

استاد بهزاد محمدی از سال 1375 آموزش جودو را در ورامین آغاز کرد و در همان دو ماه اول حضور خود در ورامین توانست با به ‌دست آوردن مقام قهرمانی وارد مسابقات توابع استان تهران شود، اما وی با توجه به جو حاکم در سالن‌های ورزشی در آن زمان، پهلوانی را به قهرمانی ترجیح داد و از ادامه رقابت صرف‌نظر کرد و رو به پرورش ورزشکار آورد.

این پیشکسوت ورزش جودو در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران اظهار داشت: بعد از حضور در میادین مختلف و کسب تجربه‌های ارزشمند، به شاگردانم آموختم به‌ جای اینکه برای کسب مدال تلاش کنند در وهله اول پهلوان باشند و برای سربلندی ایران با تمام وجودشان در عرصه‌های مختلف کوشش کنند.

وی که متولد شهر شهید پرور اهواز است در ادامه عنوان کرد: جودو را باید از همان نوجوانی آغاز کرد تا بتوان با فراگیری علم و دانش این رشته پرتحرک، آینده‌ای روشن برای خود رقم زد.

محمدی افزود: من عقیده دارم ورزش یک وسیله نیست بلکه یک هدف است، هدفی که می‌توان با برنامه‌ای دقیق در جهت قهرمانی و مهم‌تر از آن پهلوانی گام برداشت.

استاد اصرار زیادی در ارتباط با انتشار مطلب از جایگاه شاگردان قدیمی خود در سطح ادارات و نهادهای شهرستان و استان داشت و گفت: من کاملا به هدفی که داشتم رسیده‌ام، هدفم این بوده است که شعار مقام معظم رهبری را در ارتباط با تحصیل، تهذیب و ورزش عملی کنم که به لطف خداوند متعال این امر در کلاس‌های ما تحقق یافته است و امروز شاهد حضور بسیاری از شاگردانم در سطح اداره‌های دولتی استان هستم که خود جای بسی خوشحالی دارد.

پیشکسوت جودوی ورامین ادامه داد: اگر قرار باشد رنگ کمربند شاگردانم تغییر کند و آن را ارتقا دهند، ابتدا باید کارنامه تحصیلی خود را به من نشان دهند که اگر با رشد روبرو باشند ارتقای کمربند صورت می‌گیرد.

وی ابراز داشت: در حال حاضر جودوکاران ورامین این قابلیت را دارند در استان و حتی کشور نام‌آوری کنند که این مهم به حمایت مسئولان از ورزشکاران مربوط می‌شود.

محمدی تاکید کرد: ورزش جودو در ورامین می‌تواند سرآمد رشته‌های دیگر باشد در صورتی که همه اهالی این رشته دست در دست هم دهند تا به این موفقیت دست پیدا یابیم.

پیشکسوت ورزش جودو با ارائه یک پیشنهاد اذعان داشت: مسئولان یک سال هیئت جودوی ورامین را به بنده بسپارند در مقابل هم بنده قول می‌دهم برابر 20 سال گذشته بازدهی داشته باشم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اگر در مراسم‌های ملی و مذهبی مختلف حضور داشته باشید گروهی که همیشه خط مقدم مراسمات است را مشاهده می‌کنید که مشغول به ورزش‌های رزمی هستند همان شاگردان استاد محمدی هستند.

انتهای پیام/ب20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول