اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم مشهد در مجلس:

عدم استیضاح وزیر ورزش اتفاق مناسبی بود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس گفت: در شرایط فعلی، عدم استیضاح وزیر ورزش اتفاق مناسبی بود که رخ داد، زیرا باید به مسائل کلان مملکتی بیشتر پرداخته شود.

عدم استیضاح وزیر ورزش اتفاق مناسبی بود

سیدهاشم بنی‌هاشمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار کرد: در شرایط فعلی، عدم استیضاح وزیر ورزش اتفاق مناسبی بود که رخ داد، زیرا باید به مسائل کلان مملکتی بیشتر پرداخته شود.

عضو کمیسیون انرژی مجلس نهم شورای اسلامی یادآور شد: البته باید به این مسئله نیز اشاره کرد که متن استیضاح وزیر ورزش و جوانان با مطالبی که از سوی نماینده استیضاح‌کنندگان مطرح شد، با یکدیگر مغایر بود و این مسئله نمایانگر این بود که استیضاح دارای عمق کافی نیست و برخی از نمایندگان مشکلات حوزه انتخابیه خود را در استیضاح وزیر دخالت داده بودند.

بنی‌هاشمی عنوان کرد: مجلس اساساً محل گفت‌وشنود و بحث و تبادل نظر نمایندگان با مسئولان مختلف اجرایی و دولتی است و نمایندگان حق دارند از اختیاراتی که قانون اساسی به آنها داده است، استفاده کنند.

وی گفت: متاسفانه تلقی برخی از افراد و وزرا این است که مجلس برای آنها یک تهدید است؛ در حالیکه مجلس بهترین فرصت است تا نماینده‌ای از عملکرد خود دفاع کند و مردم را از این تریبون در جریان اقدامات و فعالیت‌های خود قرار دهد.

نماینده مردم مشهد و کلات در ادامه با اشاره به طرح سئوال از رئیس‌جمهور از سوی نمایندگان مجلس یادآور شد: نمایندگان در برهه‌های مختلف زمانی، سئوالات زیادی از رئیس‌جمهور داشته‌اند، اما متاسفانه ایشان پاسخگو نبوده‌اند و نمایندگان مجبور شدند از حق قانونی خود برای طرح سئوال از ایشان استفاده کنند.

بنی‌هاشمی بیان کرد: موافق این نیستم که مجلس بیانیه‌ای علیه صحبت‌های اخیر رئیس‌جمهور صادر کند ؛ زیرا این امر ممکن است در فضای کنونی، خالی از اشکال نباشد، و بیشتر باید از راهکارهایی قانونی مانند طرح سئوال استفاده کنیم.

انتهای پیام/ش20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول