اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حمل و نقل مسافر سازمان راهداری خبر داد

فعالیت 2600 شرکت حمل و نقلی کشور

خبرگزاری فارس: مدیرکل حمل و نقل مسافر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از فعالیت 2 هزار و 600 شرکت حمل و نقلی در کشور خبر داد.

فعالیت 2600 شرکت حمل و نقلی کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، داریوش باقرجوان عصر امروز در دومین نشست استانی کانون حمل و نقل مسافر کشور در سالن اجتماعات اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های گیلان اظهار کرد: واگذاری کارها به بخش خصوصی یکی از اولویت‌های دفتر حمل و نقل مسافر سازمان راهداری است.

وی با بیان اینکه کانون مسافر کشور بازوی توانمند سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در ارتقای خدمت‌رسانی به مردم است، افزود: هدف ما در حوزه مسافر افزایش رضایت مردم از سفر با ناوگان حمل و نقل عمومی و ایمنی آن است.

مدیرکل حمل و نقل مسافر سازمان راهداری با اشاره به فعالیت 2 هزار و 600 شرکت حمل و نقل جاده‌ای در کشور گفت: اکنون بیش از 18 هزار اتوبوس بین شهری در ناوگان عمومی مسافران را جابه‌جا مى‌‌کنند.

وی ادامه داد: از 18 هزار دستگاه اتوبوس فعال در کشور تعداد 9 هزار و 500 دستگاه اتوبوس ویژه بوده که در مسیرهای بین شهری مسافران را جابه‌جا می‌کنند.

باقرجوان اظهار امیدواری کرد با ارائه خدمات مطلوب‌تر از طرف شرکت‌های مسافری و جلب هرچه بیشتر مسافران، آمار جابه‌جایی مسافران توسط ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای بیش از پیش افزایش یابد.

وی با اشاره به فعالیت حدود 34 هزار دستگاه مینی‌بوس در چرخه ناوگان حمل و نقل جاده‌ای کشور خاطرنشان کرد: در یک سال گذشته بیش از 2 هزار و 500 دستگاه مینی‌بوس نوسازی شده است.

مدیرکل حمل و نقل مسافر سازمان راهداری خاطرنشان کرد: بیش از 33 هزار دستگاه وسیله نقلیه سواری نیز در ناوگان عمومی کشور فعالیت می‌کنند.

وی با بیان اینکه از طرح‌ها و پیشنهادهای کانون مسافری کشور در راستای ارتقای خدمت‌رسانی به مردم استقبال می‌کنیم، تصریح کرد: باید تلاش کنیم تا با برگزاری جلسات آسیب‌شناسی در حوزه حمل و نقل مسافر مشکلات موجود را برطرف کنیم.

باقرجوان به رتبه‌بندی شرکت‌های حمل و نقلی اشاره کرد و یادآور شد: تمام شرکت‌های حمل و نقل مسافر کشور دارای رتبه پنجم هستند.

وی افزود: شرکت‌های حمل و نقلی با تطبیق شرایط و گسترش امکانات خود را برای کسب رتبه‌های چهارم و سوم آماده کنند تا بتوانیم در ارائه خدمات رقابت بیشتری ایجاد کنیم.

این مسئول خاطرنشان کرد: طرح رتبه‌بندی طبق میزان و کیفیت خدمات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری که به مسافر می‌دهند، انجام می‌شود.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول