اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت پزشکی ورزشی استان اصفهان:

همایش سراسری روانشناسی ورزشی ایران در اصفهان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت پزشکی ورزشی استان اصفهان گفت: در صورت موافقت فدراسیون پزشکی ورزشی کشور، همایش سراسری روانشناسی ورزشی ایران در اصفهان برگزار می‌شود.

همایش سراسری روانشناسی ورزشی ایران در اصفهان برگزار می‌شود

پویا دانشور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: پیشنهاد برگزاری همایش سراسری روانشناسی ورزشی ایران در اصفهان در جلسه مشترک هیئت رئیسه هیئت پزشکی ورزشی استان اصفهان و مسئولان و تعدادی از اعضای هیئت علمی دانشکده تربیت بدنی اصفهان مطرح و کلیات آن تصویب شد.

دبیر هیئت پزشکی ورزشی استان اصفهان تصریح کرد: در این جلسه مقرر شد طرح پیشنهادی این همایش علمی در جلسه کارشناسی مورخ پنج شنبه 21 مهرماه نهایی شده و جهت بررسی نهایی به فدراسیون پزشکی ورزشی ارسال شود.

وی ادامه داد: زمان پیشنهادی برای برگزاری این همایش اردیبهشت ماه 1392 است.

دانشور در ادامه به توزیع نشریه پزشک نقش جهان در سطح استان اشاره کرد و افزود: نشریه پزشک نقش جهان پس از انتشار علاوه بر اینکه در سطح استان اصفهان توزیع شد، به تمامی استان‌های کشور نیز ارسال شد.

وی تصریح کرد: لازم به ذکر است این نشریه در اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان و 50 هیئت ورزشی تابعه، هیئت‌های پزشکی ورزشی و ادارات ورزش و جوانان در 30 شهرستان استان اصفهان، 270 باشگاه و مکان ورزشی در شهر اصفهان و 200 مکان ورزشی در شهرستان‌های تابعه، سازمان نظام پزشکی اصفهان، خانه پزشک، دانشکده تربیت بدنی و دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، خبرگزاری‌های محلی و سراسری و خبرنگاران استان اصفهان توزیع شد.

دبیر هیئت پزشکی ورزشی استان اصفهان گفت: علاوه بر این نشریه نقش جهان به فدراسیون پزشکی ورزشی، فدراسیون‌های ورزشی جمهوری اسلامی ایران، ادارات ورزش و جوانان و هیئت‌های پزشکی ورزشی 31 استان کشور نیز ارسال شد.

انتهای پیام/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول