اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور استاندار چهارمحال و بختیاری

مجموعه تفریحی ورزشی هفشجان کلنگ‌زنی شد

خبرگزاری فارس: مجموعه تفریحی، سرگرمی، ورزشی و سالن همایش‌های شهر هفشجان با سرمایه اولیه 7 تا 8 میلیارد تومان و با حضور استاندار چهارمحال و بختیاری و جمعی از مسئولان استانی کلنگ‌زنی شد.

مجموعه تفریحی ورزشی هفشجان کلنگ‌زنی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری ظهر امروز در مراسم کلنگ‌زنی طرح تفریحی، سرگرمی، ورزشی و سالن همایش‌های شهر هفشجان با بیان اینکه صدور موافقت اصولی برای احداث این گونه طرح‌ها زمانبر است، اظهار داشت: این طرح در کوتاه‌ترین زمان ممکن موافقت اصولی خود را دریافت کرده است.

مژگان ریاحی افزود: سرمایه گذاران بخش خصوصی عاشق سرمایه گذاری و عمران و آبادانی استان هستند اما متاسفانه در این زمینه دستگاه‌های اجرایی همکاری مطلوبی با سرمایه‌گذاران ما ندارند که این امر یکی از مهم‌ترین موانع فراروی توسعه فرهنگ گردشگری و گردشگرپذیری استان چهارمحال و بختیاری است.

ریاحی با بیان اینکه در سند چشم‌انداز توسعه استان، گردشگری محور توسعه استان به شمار می‌رود، اذعان داشت: در این راستا ستاد سرمایه‌گذاری و کارگروه گردشگری استان باید همکاری بیشتری با این اداره‌کل داشته باشند تا زمینه را برای جذب سرمایه‌گذاران بیشتر در این استان فراهم کنیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: فاز نخست این طرح شامل 2 هزار و 800 متر و فاز دوم شامل 5 هزار و 800 متر است که شامل سالن سه طبقه با ظرفیت یک هزار و 500 نفری، محوطه‌سازی، پارکینگ و آلاچیق است.

ریاحی با بیان اینکه مشکل آب این طرح هنوز به طور کامل برطرف نشده است، افزود: استاندار و دیگر مسئولان ذی ربط در این زمینه باید با سرمایه‌گذار همکاری بیشتری داشته باشند.

وی با بیان اینکه این مجموعه در زمینی به مساحت 30 هزار متر مربع و در دو مجموعه کلنگ‌زنی شده است، گفت: بخش اول این طرح شامل استخر، جکوزی، کافی شاپ، سالن بدنسازی، مجموعه ورزشی کودکان و بخش دوم شامل یک سالن سه طبقه با ظرفیت یک هزار و 500 نفری، محوطه سازی، پارکینگ، آلاچیق است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری سرمایه اولیه این طرح را 7 تا 8 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: در این راستا مسئولان استانی باید در زمینه اعطای تسهیلات بانکی توجه ویژه‌ای به سرمایه‌گذار بخش خصوصی داشته باشد.

مجموعه تفریحی، سرگرمی، ورزشی و سالن همایش‌های شهر هفشجان با حضور استاندار، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، فرماندار شهرکرد، معاون عمرانی استاندار و جمعی از معتمدین محل کلنگ‌زنی شد.

انتهای پیام/ل۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول