اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی خلخال:

مجاهدت پلیس در برقراری امنیت برگرفته از مرام شهدا است

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان خلخال گفت:‌ همت و مجاهدت پلیس در ارتقای شاخص‌های امنیت و سلامت عمومی جامعه برگرفته از ایثارگری رزمندگان، سلحشوران و شهدای گران‌سنگ است.

مجاهدت پلیس در برقراری امنیت برگرفته از مرام شهدا است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حسین بهمنی در آیین غبارروبی مزار شهدا که به مناسبت هفته نیروی انتظامی برگزار شد، اظهار داشت: اگر امروز نیروی انتظامی مفتخر است که امنیت و سلامت جامعه را برقرار می‌کند همه آن برگرفته از اقتدار و صلابت خلق شده از سوی شهیدان و ایثارگران است که امروز همه ما به وجودشان افتخار کرده و به آن می‌بالیم.

وی ضرورت حفظ آرمان شهدا و دستاوردهای ارزشمند آنها را یادآور شد و تصریح کرد: پلیس امروز افتخار می‌کند که در مسیر عزت‌مند شهدا حرکت کرده و در تبعیت از مرام و سیره آنها حافظ خون و دستاوردهای والامقام شهیدان است.

بهمنی خاطرنشان کرد: هر چند کشورمان امروز مورد تهدید نظام غرب است اما با درایت‌تر از دوران جنگ و پرتوان‌تر از هر مقطع دیگر به یقین از این سختی‌ها و دشواری‌ها نیز گذر می‌کنیم.

در این مراسم شرکت‌کنندگان با قرائت فاتحه و نثار گل یاد و خاطره شهیدان گلگون‌کفن انقلاب و هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشتند.

همچنین به مناسبت هفته نیروی انتظامی گلزار شهدای نمین عطرافشانی و گلباران شد و شرکت‌کنندگان یاد و خاطره شهیدان را گرامی داشتند.

به گزارش فارس، در این مراسم امام جمعه شهرستان نمین بزرگ‌ترین مجاهدت نیروی انتظامی را در مقطع کنونی تثبیت موقعیت آرامش و امنیت در جامعه توصیف کرد و گفت:‌ ما زمانی می‌توانیم ادعای تداوم راه شهدا را داشته باشیم که در استمرار حرکت آنها ثابت قدم باشیم.

حجت‌الاسلام علی رحیمی خواستار حفظ دستاوردهای اصیل نظام اسلامی و هوشیاری بیشتر نیروهای مسلح شد.

همچنین به مناسبت هفته نیروی انتظامی جمعی از دانش‌آموزان شهرستان نمین از نوار مرزی بازدید کردند.

در این بازدید فرمانده گروهان مرزی نمین آشنا کردن دانش‌آموزان با اصیل‌ترین ارزش‌ها و آرمان‌های دفاع مقدس را وظیفه خطیر توصیف کرد و اظهار داشت: این نوار مرزی مزین به نام شهید حسینعلی صدآفرین است که با مجاهدت خود از انقلاب اسلامی و کیان آن دفاع کرد.

رضا مرادی با یادآوری اینکه رشادت و دلاوری فرزندان این سرزمین امروز الگویی برتر و حرکتی ماندگار است، اضافه کرد: دانش‌آموزان امروز و آینده‌سازان کشور باید بدانند که این کشور با خون هزاران شهید به هم آمیخته است.

همچنین در گرامیداشت هفته نیروی انتظامی در مانور اقتدار یگان ویژه انتظامی اردبیل که در شهر عنبران برگزار شد، امام جمعه شهرستان عنبران بهترین دستاورد پلیس را حفظ امنیت و آرامش در جامعه و کوشش شبانه‌روزی آنها در پاسداری از حریم جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد.

حجت‌الاسلام یاور مرادی توان اصلی نیروهای مسلح ایران را توان ایمانی و ارزشی توصیف کرد و ادامه داد: برگزاری مانور اقتدار در این شهر زمینه‌ساز مشارکت بیشتر مردم با پلیس و افزایش ضریب امنیتی منطقه و مبارزه با بلای خانمان‌سوز مواد مخدر اعلام کرد.

انتهای پیام/خ10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول