اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی خراسان‌شمالی خبر داد

راه‌اندازی پلیس راه روستایی در نیمی از پاسگاه‌های خراسان‌شمالی

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی خراسان‌شمالی از استقرار و راه‌اندازی پلیس راه روستایی در نیمی از پاسگاه‌های این استان خبر داد.

راه‌اندازی پلیس راه روستایی در نیمی از پاسگاه‌های خراسان‌شمالی

صفوةالله‌‌امام‌وردی‌ محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد گفت: تاکنون در 17 پاسگاه انتظامی سطح خراسان‌شمالی عوامل پلیس راه استقرار یافته و مأموریت‌های مربوط به راه روستایی را انجام می‌دهند.

وی راه‌اندازی پلیس راه روستایی را از اولویت‌های نیروی انتظامی این استان در سال جاری عنوان کرد و افزود: بر همین اساس پلیس راه روستایی در سایر پاسگاه‌های انتظامی خراسان‌شمالی نیز راه‌اندازی می‌شود.

به گفته فرمانده انتظامی خراسان‌شمالی، راه‌اندازی پاسگاه‌های پلیس راه نقش بسزایی را در کنترل ترافیک و کاهش سوانح رانندگی خواهد داشت.

وی همچنین بر تسریع در اجرای پروژه باند دوم بزرگراه بجنورد به جنگل گلستان تاکید کرد و افزود: متأسفانه به دلیل تأخیر در اجرای این پروژه همچنان شاهد تصادفات مرگبار هستیم.

محمدی اظهار کرد:‌ بیش از 50 درصد از تصادفات خراسان‌شمالی در این محور ارتباطی روی داده که عمدتاً منجر به مرگ و میر می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: بر همین اساس از وزارت راه و شهرسازی انتظار می‌رود تا برای اجرا و تکمیل این پروژه اهتمام بیشتری داشته باشند.

محمدی در بخش دیگری از دستگیری 782 نفر قاچاقچی اعم از کل و خرده‌فروش در نیمه نخست امسال در خراسان‌شمالی خبر داد.

جانشین شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان‌شمالی تصریح کرد:‌ در این راستا 690 کیلو و 782 کیلوگرم مواد مخدر که عمدتاً تریاک بوده، از قاچاقچیان کشف و ضبط شد.

وی اظهار کرد: میزان کشفیات مواد مخدر در سال جاری در این استان نسبت به سال قبل 246 درصد رشد دارد.

فرمانده انتظامی خراسان‌شمالی با اشاره به اینکه افراد دستگیر شده تحویل مراجع قضایی استان شده‌اند، خاطرنشان کرد: کماکان مواد مخدر مهم‌ترین معضل خراسان‌شمالی بوده و متأسفانه هم‌اکنون بخش زیادی از زندانیان استان را مجرمان مربوط به مواد مخدر تشکیل می‌دهند.

انتهای پیام/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول