اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جشنواره تئاتر کودک و نوجوان ـ 129

آزرمی: جشنواره تئاتر فرصت خوبی برای معرفی فرهنگ ایران است

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته حراست جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان گفت: جشنواره تئاتر فرصت مناسبی برای معرفی فرهنگ ایران و همچنین انتقال پیام جمهوری اسلامی به جهان است که باید آن را ارج نهاد.

آزرمی: جشنواره تئاتر فرصت خوبی برای معرفی فرهنگ ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، یزدان آزرمی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دیدگاه ما به عنوان کمیته حراست در این جشنواره نسبت به افرادی که با کمیته‌ها ارتباط دارند دیدگاه تیمی است تا تمام افرادی که در برگزاری جشنواره با هم همکاری می‌کنند در کنار یکدیگر با همدلی به برگزاری هر چه بهتر جشنواره کمک کنند.

وی ادامه داد: این جشنواره فرصتی است که جمهوری اسلامی ایران و فرهنگ ایرانی را به جهانیان معرفی کنیم و این فرصت را باید غنیمت بدانیم تا پیام انقلاب اسلامی را از طریق میهمانان حاضر در این جشنواره به دیگر نقاط کشور و حتی جهان منتقل کنیم.

رئیس کمیته حراست جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان با اشاره به حضور خبرنگاران برای مصاحبه با میهمانان عنوان کرد: با کارتی که برای خبرنگاران صادر شده می‌توانند با میهمانان داخلی و خارجی بدون هیچ مشکلی مصاحبه داشته باشند چرا که در این کارت‌ها هیچ تابلوی ورود ممنوعی برای آنان وجود ندارد.

وی تصریح کرد: بخشی از کار جشنواره که مربوط به حراست است هیچ مشکلی در این حیطه وجود ندارد اما باید اصحاب رسانه دقت داشته باشند که طبق قوانین و هماهنگ با عوامل سالن و نمایش حضور داشته باشند.

آزرمی تأکید کرد: برای بهتر برگزار شدن هر چه بهتر جشنواره، باید تمام توان خودمان را به کار بگیریم تا این جشنواره‌ خاطره‌ خوشی را در اذهان عموم بر جا بگذارد.

وی با اشاره به مراسم افتتاحیه جشنواره یادآور شد: برگزاری مراسم افتتاحیه که به صورت عمومی در بین مردم برگزار شد نقطه قوت این جشنواره بود که بسیار مورد توجه عموم قرار گرفت.

رئیس کمیته حراست جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان در پایان سخنانش گفت: صاحب تحلیل بودن با در نظر گرفتن واقعیات در عرصه خبر بسیار مهم است و ما باید با همکاری و همدلی در فضای استان بتوانیم محیط خوبی را برای پیشرفت هنرهای مختلف به خصوص هنر ارزشی تئاتر ایجاد کنیم چرا که همدان این پتانسیل را دارا است.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول