اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول برگزاری المپیاد ملی مهارت زنجان:

نمایشگاه گذر مهارت تعامل فرهنگی و مهارتی بین استان‌هاست

خبرگزاری فارس: مسئول برگزاری المپیاد ملی مهارت زنجان گفت: نمایشگاه گذر مهارت تعامل فرهنگی و مهارتی بین استان‌های مختلف کشور محسوب می‌شود.

نمایشگاه گذر مهارت تعامل فرهنگی و مهارتی بین استان‌هاست

یدالله جماعتی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: نمایشگاه گذر مهارت همزمان با آغاز المپیاد ملی مهارت در تهران و البرز از برنامه‌های جانبی این برنامه محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه در این نمایشگاه استان‌های مختلف با یکدیگر آشنا می‌شوند، خاطرنشان کرد: دستاوردهای مهم استان‌ها در زمینه هنرهای مختلف در این نمایشگاه در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفته است.

مسئول برگزاری المپیاد ملی مهارت زنجان با اشاره به اینکه برگزاری این نمایشگاه موجب آشنایی استان‌های مختلف با توانمندی‌های یکدیگر می‌شود، افزود: علاقه‌مندان از این نمایشگاه بازدید می‌کنند.

وی با بیان اینکه صنایع دستی استان‌های مختلف در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفته است، افزود: استان زنجان نیز صنایع مختلف از جمله چارق‌دوزی، چاقوسازی، ملیله‌کاری را در معرض دید علاقه‌مندان قرار داده است.

جماعتی با اشاره به اینکه استان در زمینه صنایع‌دستی از استان‌های مطرح کشور است، خاطرنشان کرد: توانمندی‌های صنعتی و مهارتی استان در این نمایشگاه ارائه شده است.

وی با اشاره به حضور استان زنجان در المپیاد ملی مهارت یادآور شد: از استان زنجان 17 کار آموز در 15 رشته در این دوره از مسابقات حضور دارند.

مسئول برگزاری المپیاد ملی مهارت زنجان با بیان اینکه کارآموزان زنجانی از صبح دیروز در این المپیاد شرکت کرده و با رقیبان خود رقابت می‌کنند، افزود: پروژه عملی از سوی کارآموزان استان در حال اجرا است.

وی با اشاره به اینکه نتایج نهایی این المپیاد چهار شنبه 19 مهرماه سال جاری اعلام می‌شود، افزود: کارآموزان زنجانی با آمادگی کامل در این دوره از مسابقات حضور یافته و از عنوان قهرمانی خود در دوره گذشته دفاع می‌کنند.

جماعتی با بیان اینکه کارآموزان زنجانی با کارآموزان مطرح استان‌های اصفهان، یزد، تهران و کرمان به رقابت می‌پردازند، یادآور شد: در سال جاری تعداد شرکت‌کنندگان دو برابر سال گذشته است.

وی با اشاره به حضور یک هزار و 400 کارآموز در این مرحله المپیاد ملی مهارت خاطرنشان کرد: استقبال کارآموزان از این المپیاد مطلوب است.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول