اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد کرمان تأکید کرد

گسترش فرهنگ مقاومت در دستور کار شورای فرهنگ عمومی

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: تقویت، گسترش و حفظ روحیه و فرهنگ مقاومت، پایداری و ایثار در جامعه از وظایف شورای فرهنگ عمومی است.

گسترش فرهنگ مقاومت در دستور کار شورای فرهنگ عمومی

احمد سعیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان با اشاره به وظایف شورای فرهنگ عمومی اظهار داشت: یکی از کارگروه‌های زیر مجموعه شورای فرهنگ عمومی، شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

وی خاطرنشان کرد: فلسفه شکل‌گیری این شورا تقویت، گسترش و حفظ روحیه و فرهنگ مقاومت، پایداری و ایثار در جامعه است و جمهوری اسلامی به دلیل ماهیتش از ابتدا مورد تهاجم و تهدید جبهه باطل قرار دارد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: یکی از الزامات جامعه اسلامی ایثارگری، مقاومت و پایداری است و فرهنگ‌سازی در راستای ترویج فضایل اخلاقی باید به شکلی مطلوب و پیوسته انجام شود.

سعیدی تصریح کرد: 34 سال حیات جمهوری اسلامی مملو از شهادت، ایثار و فداکاری است و با داشتن فرهنگ شهادت که از منظر دین اسلام عالی‌ترین مدارج انسانی محسوب می‌شود، دشمنان همیشه مرعوب شده و شکست خورده‌اند.

وی ادامه داد: اقدامات خوبی در حوزه فرهنگ ایثار و شهادت در استان کرمان انجام می‌شود، اما ضرورت دارد که این کارهای پراکنده به نوعی ساماندهی شود و شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باید این تلاش‌ها را هماهنگ کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان تصریح کرد: زحمت‌ها، انرژی‌ها و اقدامات باید مدیریت شود تا موجب ایجاد حرکت مؤثر و عمیق‌تری در جامعه شود.

انتهای پیام/ز20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول