اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جشنواره تئاتر کودک و نوجوان ـ 131

غلامی‌خجسته: توجه به تئاتر کودک، رشد فرهنگی جامعه را در پی دارد

خبرگزاری فارس: رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر همدان اعتقاد دارد جشنواره تئاتر در ایجاد فضای شاد و پویا در شهر تأثیرگذار است.

غلامی‌خجسته: توجه به تئاتر کودک، رشد فرهنگی جامعه را در پی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از ستاد خبری نوزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان، رضا غلامی‌خجسته اظهار کرد: با استفاده از هنر و فرهنگ می‌توان جایگاه جامعه‌ را تعالی بخشید که برگزاری جشنواره تئاتر کودک و نوجوان به عنوان یکی از مصادیق هنر و فرهنگ در این راستا مثمرثمر است.

وی با بیان اینکه باید از کودکی نسبت به ارائه مفاهیم ارزشی و انسانی به افراد اقدام شود، گفت: برگزاری جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان با این هدف می‌تواند بسترساز شکل‌گیری شخصیت کودکان و نوجوانان باشد.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر همدان خواستار ارتقای فرهنگ شهروندی از طریق هنر تئاتر شد و ادامه داد: با استفاده از این هنر غنی می‌توان نسبت به این امر مهم مبادرت ورزید.

وی فرهنگ را اساس کشور دانست و افزود: به طور قطع توجه به شاخصه‌های فرهنگی در هر اجتماعی می‌تواند زمینه رشد و توسعه آن را فراهم کند که استان همدان به عنوان یک استان فرهنگی این مهم را مد نظر قرار داده و در این زمینه خوش درخشیده است.

غلامی‌خجسته افزود: باید با استفاده از هنر تئاتر مسائل و موضوعات مهم و حیاتی زندگی را به کودکان و نوجوانان آموزش دهیم زیرا آموزش مهمترین رویکرد ما در دستیابی به جامعه‌ای متعالی است.

نوزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان از 16 تا 22 مهرماه در همدان پایتخت تاریخ و تمدن ایران‌زمین در حال برگزاری است.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول