اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جشنواره تئاتر کودک و نوجوان ـ 130

همدان ظرفیت بالایی در برگزاری جشنواره‌های فرهنگی دارد

خبرگزاری فارس: مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همدان با اشاره به قابلیت‌های بالای فرهنگی استان گفت: همدان از ظرفیت بالایی در برگزاری جشنواره‌ها برخوردار است.

همدان ظرفیت بالایی در برگزاری جشنواره‌های فرهنگی دارد

پرویز ابراهیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: برگزاری جشنواره تئاتر کودک و نوجوان اثرات مطلوبی را برای همدان به دنبال دارد که بارزترین آن رشد فرهنگی و هنری در جامعه است.

وی افزود: با توجه به کسب تجربیات فراوان در جشنواره‌های اخیر، امسال موفق شدیم دو نمایش کودک با پیام کودکانه و بازی کودکان را برای شرکت در جشنواره ارائه کنیم.

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان خاطرنشان کرد: از آنجا که همدان استانی منحصر به فرد در زمینه گردشگری و توریستی به شمار می‌رود، معرفی جاذبه‌های طبیعی و تاریخی به شرکت‌کنندگان در جشنواره می‌تواند در زمینه رشد اقتصادی تأثیر بسزایی داشته باشد.

وی بیان کرد: همه دستگاه‌های فرهنگی به عنوان متولیان فرهنگ جامعه باید با حمایت از برگزاری چنین جشنواره‌هایی تلاش کنند تا رشد و بالندگی فرهنگی را به جامعه هدف کودک و نوجوان ارائه کنیم.

ابراهیمی ادامه داد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیز در راستای افزایش فرهنگ، دانش و پرورش خلاقیت کودکان و نوجوانان از برگزاری چنین جشنواره‌هایی حمایت‌های لازم را به عمل آورده و همکاری لازم را در این راستا انجام می‌دهد.

وی در پایان سخنانش گفت: استان همدان به لحاظ دارا بودن فرهنگ دیرینه و چندهزار ساله، از ظرفیت بالایی در میزبانی انواع جشنواره‌های فرهنگی و هنری برخوردار است و می‌تواند به صورت دائم میزبان برگزاری جشنواره‌های گوناگون فرهنگی باشد.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول