اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه روز حافظ

همایش «حافظ حافظه ما» در نوش‌آباد برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل انجمن دوستداران مفاخر فرهنگی و آثار تاریخی نوش‌آباد از برگزاری همایش حافظ‌شناسی با عنوان «حافظ حافظه ما» توسط این انجمن خبر داد.

همایش «حافظ حافظه ما» در نوش‌آباد برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، سید احسان مرکبی امشب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این همایش عصر پنج‌شنبه هفته جاری در آستانه روز ملی حافظ در سالن اجتماعات کتابخانه عمومی نوش‌آباد برگزار می‌شود.

به گفته وی سید محمد راستگو استاد دانشگاه کاشان و محمد مشهدی نوش‌آبادی عضو هیئت علمی دانشگاه تبریز درباره شخصیت لسان‌الغیب حافظ شیرازی در این همایش سخنرانی می‌کنند.

مدیرعامل انجمن دوستداران مفاخر فرهنگی و آثار تاریخی نوش‌آباد تصریح کرد: از آنجا که روز بیستم مهر ماه روز نکوداشت حافظ نامگذاری شده، حافظ‌خوانی و مسابقه علمی حافظ‌شناسی از جمله برنامه‌های جنبی این همایش است.

مرکبی به هدف از برگزاری این همایش نیز اشاره کرد و گفت: در این همایش سعی می‌کنیم که در معرفی شخصیت حضرت حافظ تنها در سطح و در حد شعار عمل نکرده و به ابعاد مختلف این شاعر نام‌آور نیز نگاهی داشته باشیم.

وی در پایان در مورد هدف تشکیل انجمن دوستداران مفاخر فرهنگی و آثار تاریخی نوش‌آباد متذکر شد: بزرگداشت روزهای دینی و ملی و همچنین معرفی معارف فرهنگی از هدف‌های تشکیل انجمن دوستداران مفاخر فرهنگی و آثار تاریخی نوش‌آباد به شمار می‌رود.

انتهای پیام/آ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول