اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت عید مبعث

همایش شعر «ترنم وحی» در کمیجان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کمیجان از برگزاری همایش استانی شعر مبعث با عنوان «ترنم وحی» در این شهرستان خبر داد.

همایش شعر «ترنم وحی» در کمیجان برگزار می‌شود

  فضل‌الله باباخانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: پنجمین همایش شعر استانی ترنم وحی 28 خرداد ماه و به مناسبت عید سعید مبعث برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: فراخوان ارسال آثار شاعران استان به دبیرخانه این همایش اعلام و شاعران می‌توانند آخرین سروده‌های خود را با محوریت فضایل و مناقب پیامبر اکرم(ص)، تاثیر بعثت در پیشرفت جوامع بشری و جایگاه کار و تولید از دیدگاه اسلام تا 24 خردادماه به دبیرخانه همایش ارسال کنند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کمیجان با اشاره به مشارکت و همکاری انجمن ادبی فخرالدین عراقی، مؤسسه نمانقش و دانشگاه آزاد در برگزاری این همایش بیان داشت: همایش شعر استانی ترنم وحی که هر ساله در ایام عید سعید مبعث برگزار می‌شود، مورد استقبال علاقمندان و هنرمندان قرار گرفته است.

باباخانی گفت: همزمان با عید سعید مبعث برنامه‌های ویژه‌ فرهنگی و هنری توسط این اداره برگزار می‌شود که برگزاری جشن عید مبعث، نمایشگاه‌های نقاشی و خطاطی و برگزاری مسابقه و اجرای نمایش از مهم‌ترین این برنامه‌ها است.

وی تاکید کرد: همچنین همزمان با عید مبعث مجالس جشن و سرور در تمام مساجد و کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد این شهرستان برگزار می‌شود و در این مراسم سخنرانان، شاعران و مداحان اهل‌بیت عصمت و طهارت (ع) در خصوص اهمیت عید مبعث به ایراد سخن، قرائت شعر و مداحی خواهند پرداخت.

انتهای پیام/خ30/1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول