اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور اقشار مختلف دانشجویی

همایش شعر و حماسه در لنده برگزار شد

خبرگزاری فارس: با حضور دانشجویان دانشگاه پیام‌نور و مسئولان لنده همایش شعر و حماسه به همت ارشاد اسلامی و دانشگاه پیام‌نور برگزار شد.

همایش شعر و حماسه در لنده برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از لنده، علی‌بخش عسکری امروز در جمع دانشجویان و مسئولان لنده در همایش شعر و حماسه اظهار داشت: شهدا، جانبازان و رزمندگان ایران اسلامی در طول هشت سال دفاع مقدس رشادت‌ها و دلیرمردی‌های فراوانی را از خود نشان دادند که شایسته تکریم و تجلیل هستند.

وی افزود: ما هر چه از رشادت‌ها و حماسه‌سازی‌های رزمندگان بگوییم کم گفته و نتوانسته‌ایم حق مطلب را ادا کنیم.

رئیس دانشگاه پیام‌نور لنده گفت: فتح خرمشهر اساس شکست دشمن در جنگ را بنا گذاشت و دشمن دون را به عقب راند.

عسکری در ادامه با اشاره به نفوذ فکری و فرهنگی دانشگاه در جامعه تصریح کرد: دانشگاه به عنوان یک محیط فرهنگی علمی و آموزشی بوده که زمینه ماندگاری و پویایی و حرکت وقایع مختلف در جامعه را مهیا می‌کند.

وی افزود: باید از این سلاح مهم و تکنیکی استفاده کرده و حماسه‌سازی‌ها و دلاوری‌ها و رشادت‌های مردان و زنان ایرانی را در دفاع از این سرزمین به گوش فرزندان و آینده‌سازان مملکت برسانیم.

رئیس دانشگاه پیام‌نور لنده در ادامه یادآور شد: دانشگاه حافظ ارزش‌ها و دستاوردهای دفاع مقدس است.

وی گفت: یکی از برنامه‌های نشر ارزش‌های دفاع مقدس اجرای برنامه‌هایی با حضور ماندگاران دفاع مقدس در قالب‌ها و برنامه‌های مختلف از جمله برنامه‌های شب شعر و خاطره است.

اسماعیل زارعی نیز در ادامه با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس گفت: باید واقعیت‌های دفاع مقدس را به جوانان خود انتقال دهیم و از اغراق‌ بی‌جا پرهیز کنیم.

مسئول فرهنگ و ارشاد اسلامی لنده افزود: اغراق در روایت حماسه‌های دفاع مقدس باعث افسانه شدن رشادت‌های شهدا و ایثارگران می‌شود.

انتهای پیام/ی20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول