اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور 30 شاعر زنجانی

دومین همایش ادبی شعرای زنجان برگزار شد

خبرگزاری فارس: با حضور 30 شاعر زنجانی، دومین همایش ادبی شعرای زنجان در نمایشگاه دولت مهر برگزار شد.

دومین همایش ادبی شعرای زنجان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زنجان ظهر امروز در دومین همایش ادبی شعرای زنجان در نمایشگاه دولت مهر اظهار کرد: دومین همایش ادبی شعرای زنجان به منظور گرامیداشت هفته دولت، حمایت از بیماران کلیوی استان زنجان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه شعرای زنجان با هدف همدلی و همدردی با بیماران کلیوی استان زنجان در این همایش گرد هم آمده‌اند، افزود: این همایش با حضور 150 شاعر زنجانی برگزار شده است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زنجان با اشاره به برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری از سوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زنجان در نمایشگاه دولت مهر اضافه کرد: هر روز برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری برای مردم و علاقه‌مندان در نمایشگاه دولت مهر برگزار می‌شود.

علی امیری با بیان اینکه همزمان با روز چهارشنبه برنامه ویژه فرهنگی و هنری در نمایشگاه دولت مهر برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: با حضور هنرمندان مطرح زنجانی برنامه‌های مختلف و شاد برای مردم برگزار می‌شود.

همچنین دبیر انجمن ادبی فریاد زنجان نیز در این مراسم اظهار کرد: دومین همایش ادبی شعرای زنجان با هماهنگی و همکاری انجمن حمایت از بیماران کلیوی استان زنجان، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زنجان و انجمن ادبی فریاد برگزار شده است.

منصور کلامی‌فرد با بیان اینکه این همایش روزهای ششم و هفتم شهریور برگزار شده است، خاطرنشان کرد: در این دو روز 30 شاعر اشعار خود را قرائت کردند.

وی با اشاره به اینکه این همایش به منظور اعلام حمایت شعرای زنجانی با مردم زلزله‌زده آذربایجان‌شرقی برگزار شده است، افزود: به منظور پاسداشت هفته دولت و احسان و نیکوکاری این برنامه برگزار شده است.

انتهای پیام/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول