اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت حماسه نهم دی‌ماه صورت گرفت

برگزاری همایش شعر ولایت در شهرستان کرمانشاه

خبرگزاری فارس: همایش شعر ولایت به مناسبت نهم دی‌ماه روز بصیرت و میثاق با ولایت برگزار شد.

برگزاری همایش شعر ولایت در شهرستان کرمانشاه
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، این مراسم با حضور تعدادی از مسئولان استان‌، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، شاعران و هنرمندان با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کرمانشاه‌، سازمان بسیج هنرمندان‌، دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد و همکاری و حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه برگزار شد. 
براساس گزارش اداره کل ارشاد استان کرمانشاه، در ابتدای این مراسم مظفر تیموری سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کرمانشاه ضمن تبریک حماسه نهم‌دی ماه اظهار کرد: حماسه نهم دی‌ماه نشان داد ملت ایران با تمام توان خود در مسیر انقلاب و ولایت ایستاده است و حاضر نیست لحظه‌ای از آرمان‌های انقلابی و ولایی خود دست بردارد‌. 
مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کرمانشاه نیز در این همایش گفت: حرکت و سیاست‌های غرب به ویژه آمریکا، رژیم صهیونیستی و انگلیس در جهت ضربه زدن به جایگاه ولایت فقیه صورت می‌گیرد و طرح و برنامه‌های آن‌ها مدت‌ها قبل از فتنه 88 و حتی قبل از انتخابات ریاست جمهوری با هدف ضربه زدن به این جایگاه انجام گرفته بود‌.
حجت‌الاسلام والمسلمین علی یوسفی ادامه داد: ولایت فقیه نشان دهنده سیاست و حکومت در اسلام است و امروز نظام مبتنی بر ولایت فقیه بهترین نوع حکومت در دنیاست؛ دشمنان اسلام با تمام تلاش درصدد هستند تا با ضربه زدن به ولایت فقیه‌، انقلاب اسلامی را نیز تضعیف کنند‌.
یوسفی با اشاره به رویدادهای نهم دی‌ماه و حوادث بعد از انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: در این رویدادها نقش خواص به وضوح قابل توجه بود و عده‌ای خواص نه تنها جریان فتنه را محکوم نکردند بلکه با موضع‌گیری‌های غلط خود زمینه‌های گسترده شدن این جریان را فراهم آوردند تا جایی که به تمثال مقدس حضرت امام (ره) توهین کردند و پا را از آن فراتر نهادند و به جایگاه عاشورا نیز توهین و اهانت کردند‌.
وی ادامه داد: رهبری یک تنه در مقابل این جریانات ایستاد و مردم نیز در نهم دی‌ماه آتش این فتنه را خاموش کردند‌.
در ادامه مراسم شاعر برجسته استانی به قرائت اشعار خود در زمینه ولایت و رهبری پرداخت.
در پایان هدایایی به 10 نفر از برندگان مسابقه وبلاگ‌نویسی نسیم ولایت و مسابقه عکس به استقبال یار داده شد.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول