اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ساوجبلاغ:

توسعه خدمات عمرانی در شهرک ابریشم ضروری است

خبرگزاری فارس: فرماندار ساوجبلاغ بر توسعه طرح‌های عمرانی و خدماتی در شهرک ابریشم ساوجبلاغ تأکید کرد.

توسعه خدمات عمرانی در شهرک ابریشم ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، علی حدادی ظهر امروز در مراسم کلنگ‌زنی احداث حوزه انتظامی شهرک ابریشم اظهار داشت: این شهرک تازه تأسیس نیازمند توجه بیش از پیش مسئولان بوده لذا لازم است تا امکانات رفاهی، خدماتی و عمرانی بیشتری در این منطقه احداث شود.

وی ادامه داد: باید نیازهای مردم در این شهرک شناسایی شده و براساس اولویت بندی‌ها طرح‌های مختلف در این شهرستان اجرایی شود.

فرماندار ساوجبلاغ با اعلام اینکه مسئولان باید در امر خدمات رسانی به مردم تمام تلاش خود را به کار گیرند افزود: مهم‌ترین وظیفه مدیران در دستگاه‌های خدماتی و اجرایی توسعه خدمات دهی به مردم است تا بتوانند رضایتمندی مردم را در زمینه‌های مختلف ارتقا دهند.

حدادی در ادامه سخنان خود به احداث حوزه انتظامی در این شهرک اشاره کرد و گفت: این مهم در راستای امنیت و آرامش هر چه بیشتر شهروندان در این شهرک احداث خواهد شد.

به گفته وی این حوزه انتظامی با همکاری اداره کل راه وشهرسازی،‌ نیروی انتظامی و فرمانداری ساوجبلاغ به مرحله اجرا رسیده است.

فرماندار ساوجبلاغ در بخش دیگری از سخنان خود ایجاد امنیت پایدار را مهم خواند و افزود: باید امنیت و آرامش پایدار در این شهرک برای مردم ایجاد شود.

حدادی با اشاره به این که در شهر ک ابریشم 8 هزار واحد مسکن مهر در حال ساخت و ساز است ادامه داد: تعدادی از این واحدها آماده واگذاری است و باید تمامی امکانات خدماتی،‌ رفاهی و عمرانی در این شهرک به حد استانداردهای لازم برسد.

وی ادامه داد: برای ابتدای ورودی شهرک نیز منطقه انتظامی نیرو مستقر خواهند شد.

*راه‌اندازی سه مدرسه و مسجد در شهرک ابریشم

فرماندار ساوجبلاغ به راه‌اندازی سه مدرسه و یک مسجد در این شهرک اشاره کرد و گفت: با توجه به این که این شهرک تازه تأسیس است و سرریز جمعیت این به این شهرک انجام می‌شود لذا باید این گونه امکانات بیشتر شود.

حدادی متذکر شد: نباید به این میزان امکانات در این شهرک اکتفا کرد چرا که جمعیت این شهرک در آینده به گونه‌ای خواهد شد که این میزان خدمات نمی‌تواند پاسخگوی مردم باشد.

وی اذعان داشت: پروژه احداث حوزه انتظامی شهرک ابریشم در زمینی به مساحت 2700 مترمربع و با اعتباری بالغ بر 500 میلیون تومان است که براساس تمهیدات اندیشیده شده تا6 ماه آینده این پروژه به بهره‌برداری خواهد رسید.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول