اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جشن روز جهانی کودک در‌ کوهبنان ‌برگزار شد

خبرگزاری فارس: جشن روز جهانی کودک با حضور بیش از 250 کودک در‌ کوهبنان ‌برگزار شد.

جشن روز جهانی کودک در‌ کوهبنان ‌برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، پیش از ظهر امروز مراسم گرامیداشت روز جهانی کودک با حضور بیش از 250 ‌دانش‌آموز پیش دبستانی و نونهال مهدهای کودک کوهبنان برگزار شد.

فرماندار کوهبنان در حاشیه این آیین به خبرنگار فارس گفت: روز جهانی کودک فرصت بسیار مناسبی برای توجه بیشتر‌ به کودکان و‌ نیازهای روحی و جسمی آنان است.

منصور متقی افزود: ‌بسیاری از والدین به دلیل ‌گرفتاری شغلی‌ و پر کردن اوقات روزانه‌ همچنین پرداختن به مسائل جنبی و حاشیه‌ای برای کسب درآمد بیشتر، ادامه تحصیلات و ...‌ فرصت کافی پیدا نمی‌کنند تا‌ آن طور که باید ‌به کودکان خود توجه ‌کنند.

وی ادامه داد: ‌کودکان در مرحله‌ای از زندگی قرار دارند که عدم توجه به نیازهای روحی، جسمی و عاطفی آنها مشکلاتی را برای کودکان در بزرگسالی و آینده آنان ‌به وجود می‌آورد.

این مسئول خاطر‌نشان کرد: ‌نظر به اینکه دین مبین اسلام، پیامبر‌ اکرم (ص) و ائمه اطهار (ع) برای‌ تربیت انسان‌ها از سن کودکی ارزشی خاصی قائل بودند، لذا روز جهانی کودک فرصت بسیار ‌مناسبی است تا بیشتر به این قشر حساس ‌‌پرداخته شود.

متقی اضافه کرد: در این راستا باید به شناسایی و پرورش استعدادهای کودکان در محیطی سالم توجه شود تا آنان بتوانند با استفاده از فضای موجود و کسب علم و معارف دینی آینده کشور را بسازند و افرادی ارزشمند در جامعه شوند. 

 

رئیس اداره بهزیستی شهرستان کوهبنان نیز ‌کودکان را سرمایه‌های با‌ارزش و مهم ‌جامعه عنوان کرد و افزود: همه وظیفه داریم با توجه به تعالیم اسلامی و توصیه بزرگان دین ‌در راستای رشد و تعالی همه‌جانبه فرزندان ایران اسلامی تلاش کرده ‌و آینده‌ای روشن را برای آنان ترسیم کنیم‌.

محمد‌رضا بهره‌مند با اشاره به تأکید دین مبین اسلام بر تربیت کودکان و اهمیت تربیت آنها در آموزه‌های اسلامی، ایجاد فرصت و شرایط مناسب برای رشد و تعالی کودکان و توجه به سلامت جسمی و روانی آنان را دارای اهمیت دانست.

انتهای پیام/ز20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول