اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر جشنواره کودک و نوجوان:

سطح کیفی فیلم‌های ارسالی به جشنواره کودک راضی‌کننده نیست

خبرگزاری فارس: دبیر بیست و ششمین جشنواره فیلم کودک و نوجوان گفت: از دیدگاه من سطح کیفی فیلم‌های ارسالی به جشنواره کودک راضی‌کننده نیست و باید دقت بیشتری در انتخاب فیلم‌ها انجام شود.

سطح کیفی فیلم‌های ارسالی به جشنواره کودک راضی‌کننده نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سیداحمد میرعلایی ظهر امروز در نشست خبری خود با خبرنگاران اظهار کرد: سال گذشته 14 فیلم سینمایی برای کودکان ساخته شد، و برای بیست و ششمین جشنواره نیز فیلم‌های دیگری ساخته شده است که من به شخصه از تمامی آنها راضی نیستم.

وی افزود: شاید سینما مشوقی نداشته باشد اما با تولیدات خوب می‌توان سطح جذب مخاطب را بالا برد.

دبیر بیست و ششمین جشنواره فیلم کودک و نوجوان با اشاره به همدردی با کودکان زلزله‌زده تصریح کرد: کودکان زلزله‌دیده در آذربایجان زودتر از سایر کودکان در اصفهان و شهرهای دیگر با اعزام کاروان‌های فرهنگی به آنجا از آمدن جشنواره مطلع شدند و همچنان با وجود گروه‌های نمایش از نعمت جشنواره برخوردار هستند.

وی با بیان اینکه حضور 26 خبرنگار در جشنواره اتفاق مبارک و میمونی است، تاکید کرد: در اقدامی مشابه به همین کار نیز در بنیاد سینمایی فارابی افتاده است که برای کودکان کلاس‌های فنی در امور مربوط به فیلمبرداری و نقد فیلم گذاشته شده است چرا که اگر منتقدان وظیفه خود را بشناسند، می‌توانند چراغ راه و هدایت دیگران باشند.

میرعلایی ادامه داد: در بنیاد سینمای فارابی هیچ حد و مرزی برای هنرمندان وجود ندارد و تنها محدود به تهران نمی‌شود و فیلم‌ها باید متناسب با محیط ساخته شود.

انتهای پیام/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول