اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جشنواره تئاتر کودک و نوجوان ـ 122

22 کارگاه آموزشی در جشنواره تئاتر کودک همدان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: در حاشیه برگزاری نوزدهمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان در همدان 22 کارگاه آموزشی با حضور اساتید و متخصصان داخلی و خارجی برگزار می‌شود.

22 کارگاه آموزشی در جشنواره تئاتر کودک همدان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از ستاد خبری نوزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان، در این کارگاه‌ها اساتیدی از جمله دکتر قطب‌الدین صادقی، دکتر بهرام جلایی‌پور، آناهیتا غنی‌زاده و لیوت هاردی رئیس استیج بین‌الملل حضور دارند.

گفتنی است در روز دوشنبه 17 مهر ماه ساعت 14 تا 17 کارگاه آموزشی دکتر بهرام جلایی‌پور با موضوع اقتباس و دراماتورژی در تئاتر کودک و نوجوان، ساعت 22 تا 23 میزگرد آسیب‌شناسی نمایشنامه‌نویسی کودک و نوجوان و ساعت 9 تا 12 کارگاه دکتر قطب‌الدین صادقی با موضوع بازیگری و بازی‌گردانی در تئاتر کودک و نوجوان برگزار می‌شود.

در روز سه‌شنبه 18 مهر ماه نیز ساعت 14 تا 17 کارگاه آموزشی دکتر بهرام جلایی‌پور با موضوع اقتباس و دراماتورژی در تئاتر کودک و نوجوان، ساعت 22 تا 23 میزگرد آسیب‌شناسی نمایشنامه‌نویسی کودک و نوجوان، ساعت 9 تا 12 کارگاه دکتر قطب‌الدین صادقی با موضوع بازیگری و بازیگردانی در تئاتر کودک و نوجوان، ساعت 14 تا 17 کارگاه «نمایش قصه‌گو» با حضور آناهیتا غنی‌زاده برگزار خواهد شد.

روز چهارشنبه 19 مهر ماه ساعت 9 تا 12  اینفانتزی کارگاه اجرایی گروه interact هلند، ساعت 14 تا 17 اینفانتزی کارگاه اجرایی گروه interact هلند، ساعت 22 تا 23 تئاتر نوجوان از نظریه تا عمل با سخنرانی بهرام شاه‌محمدلو، ساعت 9 تا 12 معرفی ساختار تولید تئاتر و جشنواره‌های کودک و نوجوان در آلمان با (سخنرانی گوردن واین) و ساعت 14 تا 17 کارگاه «نمایش قصه‌گو» آناهیتا غنی‌زاده برگزار می‌شود.

ساعت 9 تا 12 روز پنج‌شنبه 20 مهرماه هم اینفانتزی کارگاه اجرایی گروه interact هلند، ساعت 14 تا 17 اینفانتزی کارگاه اجرایی گروه interact هلند، ساعت 22 تا 23  تأثیر استیج در تقویت تئاتر نوجوان در آفریقای جنوبی و در دنیا لیوت هاردی با حضور رئیس استیج بین‌الملل و ساعت 9 تا 12 کارگاه نمایش قصه‌گو آناهیتا غنی‌زاده (گزارش تشریحی کارگاه)، ساعت 9 تا 12 عناصر زیبایی‌شناسی از متن تا دراماتورژی در تئاتر کودک و نوجوان آلمان (گوردن واین) و ساعت 14 تا 17 کارگاه «نمایش قصه‌گو» آناهیتا غنی‌زاده برگزار می‌شود.

روز جمعه 21 مهر ماه ساعت 9 تا 12 اینفانتزی کارگاه اجرایی گروه interact هلند، ساعت 14 تا 17 اینفانتزی کارگاه اجرایی گروه interact هلند، ساعت 22 تا 23 کارگاه آموزشی چشم‌انداز آینده تئاتر کودک و نوجوان در ایران در نشست تخصصی با حضور مسئولان و هنرمندان، ساعت 9 تا 12 همین روز کارگاه آموزشی عناصر زیبایی‌شناسی از متن تا دراماتورژی در تئاتر کودک و نوجوان آلمان (گوردن واین)، ساعت 14 تا 17 نمایشنامه‌خوانی شنگول و منگول ـ کیومرث قنبری آذر، کاشف گیج ـ الهه دهقان‌پیشه، افسانه بچه گرگ استثنایی ـ حمیدرضا پاسوار برگزار می‌شود.

نوزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان از 19 تا 22 مهر در همدان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول