اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته جهانی کودک انجام می‌شود

اجرای بیش از 90 برنامه برای کودکان از سوی شهرداری منطقه 15

خبرگزاری فارس: شهردار منطقه 15 از اجرای بیش از 90 برنامه برای کودکان و والدینشان به مناسبت هفته جهانی کودک خبر داد و گفت: تمام تلاش ما بر این است که شرایط بهتری را برای کودکان فراهم کنیم.

اجرای بیش از 90 برنامه برای کودکان از سوی شهرداری منطقه 15

سید احمد صفوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران اظهار داشت: ‌برگزاری جشنواره‌های کودک در بوستان‌های پامچال و ولی عصر (عج) به همراه برپایی غرفه‌های فرهنگی – تفریحی مختلف،‌ اعزام کودکان به اردوی پارک ترافیک، برپایی ایستگاه نقاشی کودکان در سرای محلات، ‌برگزاری جشن شکوفه‌های کوشا، ‌ارائه آموزش‌های مختلف به کودکان و تهیه و توزیع بروشورهای آموزشی با موضوعات حقوق کودکان، آسیب‌شناسی کودک و رسانه، ‌کودک و آسیب‌های اینترنتی،‌ بهداشت و سلامت کودکان از جمله برنامه‌های حوزه معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه در این زمینه است.

شهردار منطقه 15 خاطرنشان کرد: در این راستا همچنین ‌کارگاه‌های مختلف آموزشی ویژه والدین از قبیل کودک، رسانه و خانواده، ‌کودک، ‌آموزش، مراقبت و سلامت، ‌حقوق کودک، ‌نقش ماهواره در رفتار کودک، نقش والدین در تربیت کودک اندیشمند، کودک و شهرنشینی، ‌یادگیری کودک از طریق بازی، ‌کودک و نیازهای خاص، ‌نقش خانواده بر اجتماعی شدن کودک، چگونگی محبت‌ورزی به کودکان، ‌کودک و ایمنی و ... در سطح خانه‌های محلات بیست‌گانه منطقه از 16 تا 24 مهر ماه هم‌زمان با هفته جهانی کودک برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه کودکان به حمایت ما نیاز دارند، افزود: فراهم کردن شرایط زندگی مناسب و رعایت حقوق کودکان باید در اولویت همه برنامه‌های جامعه قرار گیرد و هر گونه قوانین و مقرراتی که مستقیم و یا غیرمستقیم زندگی کودکان را با سختی مواجه می‌کند باید فورا تغییر کند و اجرای آن متوقف شود.

صفوی با اشاره به اینکه علت بسیاری از کج‌روی‌های جوانان ریشه در تربیت و آموزش‌های دوران کودکی آنان دارد، یادآور شد: تامین امنیت روانی، ‌اجتماعی، ‌تغذیه و آموزش کودکان پیامد مهمی در دوران بزرگسالی خواهد داشت و در این راستا نقش و جایگاه خانواده بسیار با ارزش بوده و تحکیم آن تضمین‌کننده بنیان جامعه است.

انتهای پیام/ب20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول