اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره بهزیستی شهرستان نکا خبر داد

اجرای طرح استعدادیابی در مهدکودک‌های شهرستان نکا

خبرگزاری فارس: رئیس اداره بهزیستی نکا از اجرای طرح استعدادیابی در مهدکودک‌های شهرستان نکا خبر داد.

اجرای طرح استعدادیابی در مهدکودک‌های شهرستان نکا

سید حسین کاظمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان نکا بیان داشت:‌ امکانات لازم برای رشد و شکوفایی کودکان باید در هر شرایطی فراهم شود و بهزیستی با راه‌اندازی این روستا مهد حاشیه در عباس‌آباد نکا این آمادگی را دارد که استعدادهای نهفته را شناسایی کند.

وی خاطرنشان کرد: انسان بالفطره بد، جنگجو و معتاد آفریده نشده و باید با تربیت صحیح کودکان از همان اوایل زندگی، فطرت درست را در آنان پایه‌گذاری کنیم.

کاظمی با بیان اینکه برای منطقه پر خطرعباس آباد نکا یک روستا مهد حاشیه در نظر گرفته شده، خاطرنشان کرد: 50 کودک عباس‌آبادی از این مهد استفاده می‌کنند که در این راستا بهزیستی یک وعده غذای گرم نیز با هزینه بهزیستی در اختیارشان قرار داده شده است.

رئیس بهزیستی شهرستان نکا از راه‌اندازی پیش دبستانی در این مهدها خبر داد و گفت: برای نخستین بار 20 کودک پیش دبستانی در روستا مهد حاشیه ما ثبت‌نام شدند که هزینه براساس توان خانواده است و چهار مربی در مهد حاشیه به‌کارگیری شدند.

این مسئول بیان داشت: کمترین هزینه در مهدهای حاشیه 35 هزار تومان است که براساس نیاز محله عباس‌آباد و براساس وضعیت مالی مردم پرداخت و بقیه توسط بهزیستی پرداخت می‌شود.

کاظمی بیان داشت: ایجاد فضایی سالم و محیطی آرام برای کودکان موجب آرامش روح و روان آنان شده و جامعه را به سوی زندگی سالم سوق می‌دهد.

وی با اشاره به حضور 800 کودک نکایی در بیش از 20 روستا مهد و مهد شهری در نکا اذعان داشت: برگزاری جشن روز کودک، پرواز بادبادک‌ها، ویزیت رایگان، بازدید از مراکز تفریحی از جمله برنامه‌های ما در طول هفته کودک است.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول