اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل آموزش و پرورش استان البرز:

زمینه‌های شکوفا شدن استعدادهای کودکان فراهم شود

خبرگزاری فارس: مدیر کل آموزش و پرورش استان البرز بر فراهم کردن زمینه‌های شکوفایی رشد کودکان تأکید کرد.

زمینه‌های شکوفا شدن استعدادهای کودکان فراهم شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، اکبر حلیمی ظهر امروز در جشن متمرکز استانی روز جهانی کودک که در کرج برگزار شد اظهار داشت: برای اینکه کودکان ما در آینده افرادی موفق باشند و مسیر توسعه و پیشرفت را طی کنند باید از همان دوران کودکی زمینه‌های شکوفا شدن استعدادهای آنان را فراهم کنیم.

این مسئول ادامه داد: در این راستا باید با برنامه‌ریزی‌های اساسی و توجه به آینده کودکان زمینه‌های استعداد آنان را فراهم کرد.

حلیمی افزود: کودکان آینده‌سازان کشور بوده لذا باید استعدادهای نهان آنها آشکار شده و کودکان را به آن چه ذوق و استعداد دارند سوق داد.

وی تأکید کرد: برخی از والدین کودکان را به آن چه خودشان علاقمند هستند راهنمایی کرده و به هیچ عنوان استعداد و علاقه فرزند خود را در نظر نمی‌گیرند لذا این افراد نمی‌توانند فرد موفقی در جامعه باشند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان البرز گفت: باید به خواسته‌های کودکانمان احترام بگذاریم و برای حمایت از آینده آنان برنامه‌ریزی‌های اساسی را داشته باشیم.

این مسئول خاطرنشان کرد: تربیت فرزندان ما بعد از خانواده به عهده معلمان بوده لذا باید شرایطی را فراهم کنیم که مدرسه نیز محیطی امن و آرامش بخش برای کودکان ما باشد و آنان در این محیط علاوه بر کسب علم و دانش در کشف استعدادهای خود تلاش کنند.

در این مراسم کودکان البرزی این روز را که به نام آنان نامگذاری شده را جشن گرفتند.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول