اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بهزیستی آذربایجان‌شرقی:

10 درصد کودکان آذربایجان‌شرقی به مهدهای کودک می‌روند

خبرگزاری فارس: مدیرکل بهزیستی آذربایجان‌شرقی گفت: 10 درصد جامعه کودکی در آذربایجان‌شرقی از آموزش‌های مهد کودکی استفاده می‌کنند.

10 درصد کودکان آذربایجان‌شرقی به مهدهای کودک می‌روند

محمدرضا صادقی امروز به مناسبت روز جهانی کودک در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز با بیان اینکه 10 درصد جامعه کودکی در آذربایجان‌شرقی از آموزش‌های مهد کودکی استفاده می‌کنند، اظهار کرد: این آمار شامل 45 هزار نفر در کل استان است.

وی افزود: این درصد در کل کشور نیز مصداق دارد و بر اساس برنامه چهارم توسعه باید این رقم به بیش از 20 درصد افزایش یابد.

صادقی با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته برای نیل به این هدف افزود: فرهنگ‌سازی بین مردم، توسعه مهدهای کودک به خصوص مهدهای روستایی، صدور سهل مجوز برای تاسیس مهدکودک از جمله برنامه‌های انجام شده برای تحقق 20 درصدی در آمار استفاده از مهدکودک‌ها در استان است.

صادقی در عین حال ارتقاء کیفی مهدهای کودک را نیز یادآور شد و گفت: با توجه به مقطع و سن حساس بودن جمعیت هدف در این مجموعه‌ها و نقطه اوج مراحل آموزشی در این مقطع ارتقاء کیفی در کنار کمیت نیز مورد رصد است.

مدیرکل بهزیستی آذربایجان‌شرقی برگزاری نزدیک به 12 هزار ساعت کلاس آموزشی برای مدیران و مربیان مهد کودک‌ها را از جمله اقدامات صورت گرفته برای ارتقاء کیفی مهدهای کودک‌ عنوان کرد و گفت: این آمار شامل هشت ساعت آموزش برای هر کدام از این افراد بوده است.

وی گفت: این آمار آموزشی برای مدیران و مربیان مهدهای کودک‌ در نیمه نخست امسال و در آستانه تعطیلی مهدهای کودک‌ اتفاق افتاده که نشان‌دهنده تحقق آمار سال قبل یعنی اجرای 12 هزار ساعت برنامه‌های آموزشی در قالب امور دینی و قرآنی بوده است.

انتهای پیام/ح20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول