اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور اجتماعی استانداری گلستان خبر داد

پیش‎بینی 40 موضوع‎کاری در کانون‎های پرورش فکری کودکان گلستان

خبرگزاری فارس: مدیر کل امور اجتماعی استانداری گلستان گفت: بیش از 40 موضوع کاری در کانون‎های پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان پیش‎بینی شده است.

پیش‎بینی 40 موضوع‎کاری در کانون‎های پرورش فکری کودکان گلستان

سید محمد حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: در کانون‎های پرورش فکری کودکان سعی شده تا از زوایای مختلف ورود پیدا کنیم تا بتوانیم نسل کودک و نوجوان را بر اساس الگوهای اسلامی پرورش داده تا آینده درخشانی برای این عزیزان داشته باشیم.

وی با بیان اینکه موضوع کودک و نوجوان یکی از موضوعات بسیار مهم برای نظام اسلامی است، تصریح کرد: در حوزه کودک و نوجوان سعی شده تا هم در سطح ملی و هم در سطح استان یک برنامه‎ریزی دقیق برای پویا کردن این حوزه انجام و دستگاه‎های تخصصی برای این موضوع، فعال شوند.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری گلستان یادآور شد: کانون پرورش فکری کودک و نوجوان یکی از دستگاه‎های تخصصی و بدون حاشیه است که خوشبختانه طی سال‎های گذشته فعالیت‎های خوبی در این حوزه انجام گرفته و روزبه‌روز ضمن افزایش موضوعات کاری، شاهد کیفی شدن برنامه‎ها نیز هستیم.

حسینی ابراز داشت: جایگاه کانون‎های پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان به لحاظ سخت‎افزاری و نرم‎افزاری بسیار مطلوب است همچنین در ساخت و سازها نیز شاهد اتفاقات خوبی در این حوزه بوده‎ایم.

وی اضافه کرد: تقریبا در تمام مراکز شهرستان‎ها کانون وجود نداشت اما اکنون اکثر شهرها از این قابلیت برخوردار هستند که مجتمع پرورش فکری کودک و نوجوان گرگان نیز از کانون‎های بسیار قوی، پویا و خوب است که زوایای مختلفی در آن دیده شده است.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری گلستان با بیان اینکه مربیان بسیار خوبی در حوزه کودک و نوجوان در سطح استان فعال هستند خاطر نشان کرد: مراکز خوب کانون نیز وجود دارد که امید است در آینده اتفاقات خوبی نیز در حوزه تخصصی شاهد باشیم.

حسینی در خصوص برنامه‎های کانون‎ها گفت: در صدد هستیم مجموعه‎های دولتی و غیردولتی فعال در حوزه کودک و نوجوان را گردهم آوریم و بتوانیم با هم‎افزایی که از این اتفاق حاصل می‎شود موازی‎کاری‎ها را کاهش دهیم تا دستگاه‎ها با قوت و قدرت بیشتری به یکدیگر کمک کنند و از این طریق به نتیجه مطلوب برسیم.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول