اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان زنجان خبر داد

حضور پلیس در کنار مدارس دخترانه برای ایجاد امنیت

خبرگزاری فارس: معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان زنجان گفت: طرح بازگشایی مدارس از سوی نیروی انتظامی هر ساله در زنجان برگزار می‌شود که پلیس در کنار مدارس دخترانه برای ایجاد امنیت حضور دارد.

حضور پلیس در کنار مدارس دخترانه برای ایجاد امنیت

وجیه‌الله موسوی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: حضور نیروی انتظامی در مدارس موجب ایجاد امنیت برای دانش‌آموزان می‌شود.

وی با بیان اینکه با بازگشایی مدارس طرح‌های ویژه‌ای از سوی نیروی انتظامی اجرایی می‌شود، خاطرنشان کرد: نیروی‌های انتظامی همه ساله صبح و ظهر در اطراف مدارس حضور می‌یابند.

معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان زنجان با اشاره به ارائه آموزش‌های لازم از سوی نیروی انتظامی برای اجرای طرح‌های نیروی انتظامی یادآور شد: آموزش‌های لازم به این افراد ارائه می‌شود.

وی با بیان اینکه برخی افراد به ویژه جوانان و نوجوانان ناآگاهانه مزاحمت‌هایی را برای مدارس دخترانه ایجاد می‌کنند، خاطرنشان کرد: برای رفع این مشکلات پلیس در جلوی در مدارس حاضر می‌شود.

موسوی با اشاره به اینکه با هرگونه ایجاد مزاحمت در جلوی مدارس از سوی افراد برخورد می‌شود، افزود: این افراد از سوی پلیس راهنمایی می‌شوند.

وی ادامه داد: در صورتی که تذکرات پلیس برای هدایت افراد مثمرثمر نباشد تخلف این افراد به قوه قضاییه ارسال می‌شود.

معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان زنجان بر ضرورت همکاری مردم با پلیس در زمینه ایجاد مزاحمت افراد تاکید کرد و گفت: همکاری مردم با پلیس موجب برخورد جدی با این افراد می‌شود.

وی با بیان اینکه همشهریان می‌توانند در صورت بروز مشکل با سامانه 110 پلیس تماس حاصل کنند، خاطرنشان کرد: پلیس در کمترین زمان در محل حادثه حاضر و به مشکلات مردم رسیدگی می‌کند.

موسوی بر ضرورت همکاری اولیاء و مربیان دانش‌آموزان با اجرای این طرح یادآور شد: پلیس تنها می‌تواند محیط اطراف مدارس و میسر رفت و آمد دانش‌آموزان را ایمن کند، اما کنترل و سالم‌سازی محیط داخل مدرسه و منزل دانش‌آموزان بر عهده اولیا و مربیان این قشر است.

وی اضافه کرد:‌ در این راستا خانواده‌ها باید ساعت رفت و برگشت فرزندان خود را به دقت کنترل کنند و با شناسایی ارتباطات فرزندان خود و آشنایی با دوستان آنها، از بروز مشکلات اجتماعی و عاطفی در فرزندان جلوگیری به عمل آورند.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول