اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی قزوین:

پلیس و روحانیت مکمل یکدیگر هستند

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: پلیس و روحانیت مکمل یکدیگر هستند و با یکدیگر همکاری متقابل دارند.

پلیس و روحانیت مکمل یکدیگر هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، همزمان با هفته نیروی انتظامی ظهر امروز نشست مسئولان انتظامی استان قزوین با روحانیون و ائمه جماعات با حضور مسعود جعفری‌نسب فرمانده انتظامی استان قزوین، حجت‌الاسلام علی نعمت‌الهی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین و جمعی از روحانیون و نیروهای انتظامی در سالن اداره کل تبلیغات اسلامی قزوین برگزار شد.

مسعود جعفری‌نسب در این نشست با بیان اینکه نیروی انتظامی و روحانیت همواره در کنار یکدیگر قرار داشته‌اند، بیان کرد: پلیس و روحانیت مکمل یکدیگر هستند و همواره در کنار یکدیگر قرار داشته‌اند.

وی با بیان اینکه پلیس اسلامی برای اجرای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه تلاش می‌کند، عنوان کرد: پلیس اسلامی در راستای برقراری امنیت و اجرای امر به معروف و نهی از منکر با متخلفان برخورد می‌کند.

فرمانده انتظامی استان قزوین ضمن تبریک هفته ناجا به نیروهای انتظامی ابراز کرد: این هفته فرصتی برای تشریح فعالیت‌ها، اقدامات و اهداف نیروی انتظامی به مردم است و اینکه نقاط مثبت خود را تقویت کرده و نقاط ضعف را بهبود بخشیم.

جعفری‌نسب با بیان اینکه نیروهای انتظامی به صورت مستمر برای ایجاد امنیت در جامعه تلاش می‌کنند، اذعان کرد: نیروی‌های انتظامی در هر لحظه از شبانه روز برای ایجاد امنیت در جامعه تلاش می‌کنند.

این مسئول روحانیون را در جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی تأثیرگزار دانست، ابراز کرد: روحانیون و ائمه جماعات نقش مهمی در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی بین مردم دارند.

فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: شعار نیروی انتظامی در هفته ناجا «سرمایه اجتماعی، اساس اقتدار ما» است و این شعار را مد نظر قرار داده‌ایم.

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول