اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی کوهبنان:

تلاش پلیس 110 برای رضایت عمومی جامعه است

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان کوهبنان گفت: تلاش پلیس 110 بر آن است که با حضور به موقع در‌ صحنه‌ها رضایت عمومی جامعه را فراهم آورد.

تلاش پلیس 110 برای رضایت عمومی جامعه است

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، هادی میرزایی بعد از ظهر امروز در جمع مردم کوهبنان اظهار داشت: نقش پلیس در برقراری نظم‌، امنیت و آرامش جامعه، نقش پر‌رنگی است که می‌تواند با مساعدت و همکاری خوب مردم ‌محیط ناامنی را برای متخلفان و مجرمان ایجاد کند و در این زمینه عزم و اراده عمومی را می‌طلبد.

وی بیان داشت: بر این اساس همه مردم به ویژه طرفداران و دلسوزان  نظام جمهوری اسلامی باید احساس مسئولیت کنند و با تمام وجود با نیروهای انتظامی همکاری داشته باشند.

میرزایی عنوان کرد: نظم و امنیت اجتماعی موجود در پرتو منویات مقام معظم رهبری و همچنین ‌حاصل تلاش و کارکرد آحاد مختلف جامعه است، پس همه باید در حفظ آن تلاش کنند و تمام دستگاه‌های مسئول باید با اجرای برنامه درست بستر اجرای قانون و مقررات را فراهم آورند.

وی همکاری مردم و مسئولان با نیروی انتظامی در سطح شهرستان را بسیار خوب توصیف کرد ‌و افزود: همه موفقیت‌ها در سایه فداکاری و همکاری همگان به دست آمده است‌.

میرزایی ابراز داشت: مرکز پلیس 110 برای تحقق شعار پلیس پاسخگو و با هدف تحکیم امنیت عمومی راه‌اندازی شده و این مرکز بر آن است تا با افزایش تحرک و سرعت عمل به نیازهای فوری مردم پاسخ دهد و با حضور به موقع در‌ صحنه‌ها رضایت عمومی جامعه را فراهم آورد.

فرمانده‌ انتظامی کوهبنان تصریح کرد: از اهداف ایجاد مرکز فوریت‌های پلیسی 110 می‌توان به سرعت بخشیدن در برقراری ارتباط مردم با پلیس و کاهش چرخه‌کاری آنان در مراجعه به کلانتری‌ها و هنگام ضرورت اشاره کرد.

میرزایی اظهار داشت: تلفن گویا آسان‌ترین راه ارتباطی مردم با دفتر نظارت همگانی در خبررسانی است که ‌نیروی انتظامی در گامی جدید و در راستای تکمیل طرح مرکز فوریت‌های پلیسی 110 و اجرای وظیفه قانونی خود، دفتر نظارت همگانی را تأسیس کرده است.

وی بیان داشت: این دفتر که با هدف جامعه‌محوری و اعتمادسازی عمومی راه‌اندازی شده‌ در حال حاضر با شماره تلفن 197 در تمام‌ اوقات آماده دریافت دیدگاه‌های مردم در قالب انتقاد، پیشنهاد، شکایت و قدردانی از عملکرد کارکنان واحدهای گوناگون نیروهای انتظامی است.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول