اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان خبر داد

وجود 347 هزار مشترک برق در زنجان/ وجود 7 هزار دستگاه پست هوایی برق

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی و مهندسی شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان گفت: در حال حاضر 347 هزار و 613 مشترک برق در استان زنجان وجود دارد.

وجود 347 هزار مشترک برق در زنجان/ وجود 7 هزار دستگاه پست هوایی برق

حسین سهیل امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: 6 هزار و 268 مشترک کشاورزی در شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه تعداد مشترکین تجاری شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان 2 هزار و 746 مشترک است، خاطرنشان کرد: تعداد مشترکین روشنایی نیز یک هزار و 839 واحد اعلام شده است.

معاون برنامه‌ریزی و مهندسی شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان با بیان اینکه تعداد مشترکین عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان 10 هزار و 756 مشترک گزارش شده است، اضافه کرد: تعداد مشترکین خانگی نیز 289 هزار و 17 مشترک اعلام شده است.

وی با اشاره به اینکه مجموع مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان 347 هزار و 613 مشترک اعلام شده است، تصریح کرد: برق‌‌رسانی و ارائه خدمات به این مشترکین از طریق پست‌های هوایی و زمینی صورت می‌گیرد.

سهیل میزان ظرفیت پست‌های هوایی برق را در استان زنجان 927 هزار و 378 کیلووات ساعت اعلام کرد و ادامه داد:‌ ظرفیت پست‌های زمینی نیز در حال حاضر در استان 283 هزار و 910 کیلو وات ساعت برآورد شده است.

وی با بیان اینکه در مجموع 7 هزار و 223 دستگاه پست هوایی برق در استان زنجان وجود دارد، یادآور شد: تعداد پست‌های زمینی نیز در استان 333 دستگاه اعلام شده است.

معاون برنامه‌ریزی و مهندسی شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان با اشاره به اینکه در حال حاضر شبکه فشار متوسط هوایی در استان زنجان 7 هزار و 313 کیلومتر است، خاطرنشان کرد: شبکه فشار متوسط زمینی نیز 239 کیلومتر برآورد شده است.

وی شبکه فشار ضعیف هوایی را در استان زنجان 4 هزار و 535 کیلومتر دانست و افزود: شبکه فشار ضعیف زمینی نیز 5 هزار و 964 کیلومتر محاسبه شده است.

سهیل اظهار داشت: خدمات‌رسانی به مشترکان شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان از طریق شبکه‌های برق فشار متوسط و ضعیف انجام می‌شود.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول