اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان:

استفاده مشترکان از خدمات شرکت برق اصفهان غیرحضوری شد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت توزیع برق اصفهان از ارائه تسهیلات بهتر به مشترکین برق به صورت اینترنتی و غیرحضوری خبر داد.

استفاده مشترکان از خدمات شرکت برق اصفهان غیرحضوری شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حمید علاقه‌مندان در آیین برگزاری دومین دوره از مسابقات مهارت‌های شغلی کارکنان این شرکت اظهار کرد: برگزاری مسابقات مهارت‌های شغلی از حرکت‌های جدید شرکت توزیع برق بوده که به تدریج به تمام واحد‌های این شرکت تسری پیدا کرده است.

وی با تاکید بر اینکه در حال حاضر تمام واحد‌های فعال شرکت توزیع برق اصفهان می‌توانند در قالب مسابقات شغلی فعالیت‌ها و مهارت‌های خود را آموزش بدهند، ادامه داد: کامل‌تر شدن این آموزش‌ها از مهم‌ترین برنامه‌های این شرکت است و در حال حاضر معاونت بهره‌برداری این شرکت در حوزه کابل، خطوط و سرویس پست این مسابقات را برگزار می‌کند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق اصفهان با بیان اینکه رتبه‌بندی این مسابقات علاوه بر برخورداری از نتایج آموزشی، از اهمیت بسیاری برخوردار است، تصریح کرد: متولیان برگزاری باید به زمینه سطح‌بندی و امتیازات آموزش این مسابقات توجه کنند.

وی با اشاره به اینکه ارتقای مهارت و به روز بودن ویژگی‌های آموزشی کارکنان شرکت توزیع برق باید محور اصلی برگزاری این مسابقات قرار بگیرد، اضافه کرد: تغییر روش آموزشی از مهم‌ترین ویژگی‌های مسابقات مهارت‌های شغلی در میان این افراد به شمار می‌رود.

علاقه‌مندان تاکید کرد: در حال حاضر در شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان در دو زمینه آموزش‌های مجازی و توسعه این آموزش‌ها مجموعه اقدامات بسیاری صورت گرفته است و مباحث آموزش‌های مجازی برای مشترکان این شرکت از جمله این اقدامات محسوب می‌شود.

وی به غیرحضوری شدن استفاده مشترکان شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان از خدمات این شرکت اشاره کرد و افزود: آموزش با استفاده از اتوماسیون اداری نیز از دیگر اقدامات صورت گرفته در این شرکت محسوب می‌شود و این آموزش‌ها باید به تمام واحد‌های فعال این شرکت تسری پیدا کند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق اصفهان گفت: شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان در نظر دارد به منظور افزایش توانمندی‌های نیرو‌های فعال خود یک مرکز آموزش اجرایی را راه‌اندازی کند.

وی اظهار کرد: درصدد هستیم که این مرکز را تا پایان امسال در اصفهان راه‌اندازی کنیم و به روز بودن آموزش‌ها از مهم‌ترین اهداف و برنامه‌های اجرایی این شرکت است.

انتهای پیام/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول